Hello, „blog”!

In sfarsit, mi-am satisfacut placerea, si curiozitatea de a-mi  face un blog! Voi avea multe de scris. Sper sa am timp pentru asta, desi, sunt asa de incantata de idee, incat sigur nu voi abandona ceea ce am inceput.

Am cateva jurnale de cand eram mica. Ma prosteam, si mi se parea chiar interesant sa am un caiet de confesiuni. Eram, totusi, foarte sincera,  scriam TOT ce se putea, si incercam sa-mi ascund bine secretele. Secrete care, bineinteles, se rezumau la ce faceam la scoala, la baietii care imi placeau… . Erau lucruri care atunci imi pareau importante, dar care acum ma amuza. Ma bucur ca am cum sa-mi aduc aminte de Heliana – copilul de 10 ani-11 ani.

Asa privesc si acest blog. Doar ca voi scrie despre lucrurile importante de acum.

Nu ma adresez cuiva, in mod special.

Nu astept critici. O fac pentru mine si pentru prietenii mei.

9 Răspunsuri to “Hello, „blog”!”

  1. sunt madru sa`ti spun ca imi esti prietena😀

  2. adasdsadas Says:

    Sunt critic prin felul meu de a fii, si chiar daca par uneori societatii nebun sau tampit, scopul meu e de a perfectiona si a aduce dorinta fiecaruia la cel mai inalt nivel, pana la urma unui om cu o dorinta puternica orice as spune va face ce simte, un om confuz si naiv nu ar intelege sfatul meu in profunzime. E prima oara cand vad blogul asta si chiar daca poate e printre primele bloguri citite in viata mea, nu pot sa zic decat, considerand sinceritatea pe care o apreciez cel mai mult si subiectele abordate, ca este o chestie deloc relativa. Orice lucru facut in care pui pasiune si nu o faci de dragul de a face, ci pentru ca simti si depui pasiune, va subclasa cu mult un lucru facut de dragul de a-l face sau pentru ca e in trend ( aviz discutiilor de pe blog in cazul asta ). Cineva a zis odata „e de-ajuns ca raul sa triumfe doar pentru ca binele nu face nimic” si exact asta ai facut tu. Felicitari

  3. Good job Heliana :* .spor la munca si succes in continuare

  4. esteban gonzales =)) Says:

    count me as a friend😀 pup helian😛 :*

  5. Dominic Says:

    Interesant, asteptam subiecte noi in dezbatere cu multe pareri si idei de aruncat! Bafta🙂

  6. Pai ce sa zic … dabia astept sa te cunosc mai bine .🙂

Lasă un răspuns

