nu esti la moda, nu existi?!

Ati iesit, probabil, de multe ori din casa, dupa pregatiri indelungate ce tin de vestimentatie, inca gandindu-va daca v-ati imbracat potrivit pentru evenimentul la care veti participa , daca va asortati corect culorile, daca pantofii corespund placut gentii pe care ati decis sa o purtati, etc. Este un lucru absolut natural sa va faceti aveti astfel de „probleme”. Acesta este mai degraba un aspect esential, pentru ca ne intereseaza si ne va interesa intotdeauna impresia pe care o lasam. Bineinteles, acum generalizez. Sunt si oameni carora nu le pasa de aceste amanunte. Acestia sunt oameni complexati, sau pur si simplu nepasionati de infrumusetarea fizica.

Insa, subiectul pe care vreau sa-l ating nu este asortatul hainelor, ci alegerea lor in functie de tendinte. Exista fete care se considera „fashion victim”. Eu nu ma incadrez in aceasta categorie. Singurul motiv pt care nu ma incadrez in aceasta descriere este pt ca pur si simplu nu-mi place. Pt mine (si nu cred ca asta este o dovada de lipsa de feminitate) este o pierdere de timp sa studiez cu atentie revistele si site-urile de moda. Poate arunc o privire , admir ceea ce imi place si bunul gust.

Fetele care se incadreaza in categoria „fashion victim”, se impart si ele in 2 compartimente:). Primul, este ocupat de fetite superficiale care sunt la moda pentru ca TREBUIE sa fie, si al doilea cu cele carora le place sa fie trendy, si merita tot respectul pentru eforturile pe care le depun pentru asta. Trebuie sa recunosc, ca le compatimesc pe cele din primul compartiment.

In cealalta categorie ma incadrez EU. Nu-mi place sa stau ore-n sir prin magazine, chiar daca imi plac cumparaturile. (Imi aduc aminte cand, pe la 18 ani, intr-o excursie de 2 saptamani in Franta, am aruncat toti banii pe mancare – vroiam sa experimentez ce nu gaseam in Romania – pe tot felul de distractii, pe mici cadouri pt cei de acasa si doar pe 5 articole vestimentare.) Nici macar nu sunt prea atenta la culorile care se poarta intr-un anumit sezon. Chiar daca stiu de ele, nu urmaresc sa ma incadrez intr-un tipar. Imi place sa fiu diferita, sa raman fidela propriului meu stil vestimentar.  Bine, dar sa nu intelegeti ca sunt lipsita de stil:)). Pun pe mine ce imi place, ce mi se potriveste, ce imi permit dpdv financiar.

Am urmarit odata, intamplator, o emisiune unde era invitata o vedeta ce se invarte prin cercul designeri-lor cunoscuti si oamenilor vizati mereu de presa. Am ramas dezgustata de una din afirmatiile ei.Spunea ca nu suporta femeile care cumpara fake-uri, ca se simte groaznic atunci cand merge pe strada si vede o persoana cu o geanta asemanatoare cu a ei, dar care este o copie proasta a originalului, ce a costat mai nimic, in comparatie cu a ei care valoreaza mii de euro. Pentru mine, asta inseamna sa fii superficial. Chiar daca iti permiti sa-ti cumperi hainele si accesoriile originale, nu inseamna ca nu poti fi lipsit de tact sau bun gust.

IN DEFINITIV, mai important mi se pare sa fii curat, sa fii destept, inteligent, sa ai atitudine si incredere in tine. Daca esti nemultumit de cum arati, sunt o gramada de solutii pentru a rezolva problema. Daca te consideri un pic mai grasut, poti sa alegi una dintre multele metode de a slabi. Daca te consideri prea slab, poti sa mai pui pe tine:P Incercati sa va placa de voi asa cum sunteti. Sa va acceptati defectele, si sa le vindecati sau sa le acoperiti pe cele care pot fii acoperite.

Cu alte cuvinte, aveti incredere in voi! Existati si fara tipar! Aveti curajul de a va imbraca asa cum va place,de a va spune parerea, de a fi voi insiva!

17 Răspunsuri to “nu esti la moda, nu existi?!”

  1. atunci cand esti o persoana normala, e perfect valabil ce spui tu, cand in schimb esti o persoana publica, atunci, tot in comformitate cu propriul stil, e bine sa nu alegi decat creatiii vestimentare si accesorii originale.Atitudinea in schimb, a celor ce isi permit garderobe de zeci de mii de euro, visavis de cei mai putin norocosi…tine doar de bun simt! din pacate, ”clasa” nu vine la pachet cu notorietatea, nici cu realizarea dpdv material.

  2. esteban gonzales =)) Says:

    Eu sunt de parere k cel mai important lucru in atzi alege vestimentatzia….este BUNUL GUST ! nu conteaza k rochia ta vine de la milano , sau k ai luat`o de la o tziganca de pe strada….important e sa itzi vina bine , shi sa te simtzi bine`n pielea ta ! Pentru restu barfitorilor/barfitoarelor…ai nevoie de un medicament numit „mi se rupe de voi” :))))) atata timp cat ma simt bine in pielea mea … shi imi place ce port … sincer nu ma intereseaza parerea altora , noi sa fim sanatoshi !😛
    Am avut placerea sa te cunosc personal Heliana shi tzin sa spun k admir foarte multa stilul tau vestimentar , indiferent de firma sau pretz ! asta nu conteaza ! atata timp cat lumea intoarce capu` dupa tine pe strada….treaba`i buna😛😀 :*

  3. Mie îmi plac fake-urile!!:)))

  4. Prima impresie conteaza f mult, si ea se rezuma de cele mai multe ori la „aparentza”, asa k tot ce putem face este sa incerkm sa ne imbracam cu bun gust. Ce mai conteaza firma …

    • Esti printre putinele persoane care nu au inteles altceva!:D Si mai stiu ca ai fost si sincer, pt ca tu, Razvan, din cate imi aduc aminte, te caracterizeaza bunul gust;)

  5. Daca o haina ti se potriveste cu adevarat si tu esti multumit de ea nu mai conteaza firma😉 .. ca sa aratzi bine nu trebuie sa iti cumperi haine de firma …..

  6. o sa il faci fericit pe prietenul tau…nu o sa il cari prin magazine cu orele…:))

  7. Tu de fapt le-ai luat apararea celor care nu au bani pt original si poarta copii,nu?:P Dragutz din partea ta:)

    • Nici asta nu am vrut. Dar pana la urma, fiecare gaseste cate o interpretare:P. Cand am vorbit despre copii, m-am referit strict la atitudinea acelei femei.:) Cei care nu au bani pentru original,mai bine sa-si cumpere haine mai ieftine, nu fake-uri, asa cum a scris cel de mai jos. Oricum, pana la urma,(asa cum am scris si in post) fiecare trebuie sa aiba curajul sa poarte ce vrea! Nu trebuie sa ne incadram in tipare ca sa fim oameni ok.

  8. Multumesc, dar poate nu m-am exprimat suficient de bine, sau poate nu ai inteles ce am subliniat. Nu am incurajat purtatul „fake-urilor”, doar am scos in evidenta parerea unei persoane…care era indignata de faptul ca ea da mii de euro pe un articol, in timp ce altele.. poarta lucruri asemanatoare la mai putini bani.
    Cat despre „copie”…. nu suport termenul asta, atunci cand e vb de plagiat sau de alternative asemanatoare dar jalnice.(daca pot sa ma exprim asa ):P

  9. imi place cum gandesti Says:

    da bravo…. dar in privinta paragrafului cu fake`urile..:) girll😀 … daca te respecti n o sa pui niciodata pe tine sau o sa porti un fake… sunt dezgustatoaare.. sunt atatea faine care pot fi accesibile tuturor tipurilor de buzunar.. asa ca mai gandeste`te … copia… nu are valoare {nu te gandii ca e versul din manea :))} succes in continuare cu blog ul🙂

  10. mi se par inutile blogurile

  11. Sper ca esti una din acele fete carora le plac baietii cu putina burtica🙂

Lasă un răspuns

