Dragostea. Fericire sau suferinta?

Acestui post ii voi adauga o mica scriere pe care am compus-o acum cateva luni… Nu face parte din experienta personala. Poate ma voi regasi si eu in ea intr-o zi. Dupa ce veti citi, va veti da seama singuri cui ma adresez.

A fost o perioada in viata mea cand am iubit. A fost o perioada cand suferinta din iubire m-a facut sa uit de mine, de ce-mi place, de ce am nevoie. M-a facut sa uit ca trebuie sa fiu vesela, sa lupt pt viitorul meu, sa-mi duc planurile generale la indeplinire. M-a facut sa nu mai cred in mine, in capacitatile mele, sa uit ca aveam o incredere in mine care putea sa mute muntii din loc.

E frumos sa iubesti, sa fii atat de fericita incat ai impresia ca visezi, ca ai plecat din lumea aceea grea si complicata. Totul devine usor cand iubesti..te face sa nu mai vezi nimic, in afara de un “el”, care te-a hipnotizat, te-a fermecat, te-a facut sa zbori..

Insa, e frumos sa iubesti atunci cand stai pe un nor, si nu cazi de acolo de atatea ori, incat nu-ti doresti sa te mai intorci. Si nu-ti doresti sa te mai intorci pe acel nor, care candva era parte dintr-un basm.. dar care s-a transformat intr-o poveste urata, cu final dramatic si trist.

Ai plecat din lumea aceea grea, dar nu realizezi ca in aceasta lume traiesti. Ea te-a construit, ea te va ajuta sa te ridici, sa te dai cu capul de sol, dupa ce ai cazut de pe un nor, pentru a fi iar puternic. In aceasta lume te-ai nascut si, datorita tie ai devenit un personaj.  Trebuie sa iubesti ca sa o faci mai frumoasa, si mai buna, nu sa fugi din ea….cu sperante de copil.

Totul devine usor, pentru ca nu e greu sa zambesti. Chiar nu este. Dar poti sa zambesti numai atunci cand esti cu picioarele pe pamant si ai cu adevarat o realizare, un vis implinit de care uitasei atunci cand “el” iti controla universul.

Noi alegem pana la urma cum urcam si coboram…noi alegem cine trebuie sa ne stea alaturi. Un “el” egoist sau un “el” care te invata, pe care il inveti, care te iubeste, pe care il iubesti, care te apreciaza, pe care il apreciezi, care te respecta, pe care il respecti.

Nu spun nu iubirii, spun nu..norilor.. . Ei sa dispara. Sa apara soarele…care simti cum te face sa te topesti, de acolo de jos…de pe pamant, unde totul e greu, dar realizabil!

12 Răspunsuri to “Dragostea. Fericire sau suferinta?”

  1. dragostea?…suprema fericire!🙂, asta cand ai parte de ea, cand ea se muleaza sablonului tau psihologic ideal..cand nu, e teribil! mai toata lumea cunoaste consecintele nepotrivirii ei…cu ceea ce noi de fapt ne dorim.Uneori realizam la sfarsit acest lucru, alteori nu realizam niciodata, indiferent de situatie…suferinta e crunta:)

  2. esteban gonzales =)) Says:

    nu ma regasesc , nu am iubit niciodata😦

  3. Hai sa dezbatem un alt subiect „de specialitate”🙂 „cand un barbat iubeste o femeie?” sau „cum iubeste un barbat o femeie?” Imi place punctul tau de vedere si mijloacele artistice prin care spui ce.ai de spus…

    • Da, e un subiect interesant! E o provocare!
      Nu am mai postat nimic pt ca nu am avut timp. Cand am intrat pe net, m-am autentificat pe blog doar pt a-l verifica.
      Joi ajung acasa, ma voi ocupa mai mult si voi aborda si titlul pe care l-ai scris mai sus.

  4. ai suferit ceva la varsta ta😛
    frumos blog

    • Multumesc. Nu pot spune ca experientele mele mi-au adus suferinta. Cred ca mai degraba, printre randuri poti citi despre ce imi doresc si lucrurile de care ma feresc.

  5. Piersica&Pruna Says:

    Dragostea e fericire suprema,nu mai este nici un alt sentiment mai minunat,suferinta este sfarsitul fericirii

  6. Frumos…foarte frumos …o sa iti urmaresc blogu

  7. Dragostea are un inceput si un sfarsit ca orice altceva in lumea asta. As asocia fericirea cu inceputul unei povesti de dragoste iar suferinta cu sfarsitul acesteia. Unele se termina mai devreme, altele mai tarziu, altele niciodata. Poate n.am dreptate ,dar este un punct de vedere😉

Lasă un răspuns

