Pentru cei care au vizitat acest blog, dar nu ma cunosc.

Tot ce scriu este din perspectiva mea. Nu incerc sa par altceva,pentru ca imi place ceea ce sunt si ce gandesc, si nici nu dau copy-paste din alta parte. Posturile pe care le-am afisat pana acum, le-am scris pentru „inaugurarea” blog-ului meu:)). Deocamdata nu prea am timp sa ma ocup mai mult, dar o voi face in curand.

Aceste postari nu vor fi ca articolele dintr-o revista sau dintr-un ziar. Voi face referiri la mine (la personalitatea mea) si la felul in care privesc anumite lucruri.

Am facut blog-ul, nu din impresii false de vedetism, ci pentru ca imi place sa vorbesc, sa dezbat anumite subiecte, sa fiu deschisa. Intotdeauna m-am implicat in tot felul de proiecte, concursuri nationale, concursuri de teatru, voluntariat, olimpiade, muncesc de la 14 ani… Am o anumita experienta, pana la varsta asta, de 21 de ani. Cu alte cuvinte, mi-am permis sa-mi fac blog, si consider ca am ceva de spus.

VA URMA.

8 Răspunsuri to “Pentru cei care au vizitat acest blog, dar nu ma cunosc.”

  1. username Says:

    si eu am gasit intamplator blogul tau , e o metoda interesanta de a iti petrece o parte a timpului liber de a interactiona cu altii, de a afla cum gandesc altii. good job.!:P🙂

  2. Te stiu..dar inca nu te cunosc:) As vrea foarte mult sa mai pot sta de vorba cu tine .. sa imi spal „pacatele”:)

    :*

  3. am gasit intamplator blogul tau si pot spune ca imi place mult ceea ce scrii si cum scrii. mai rar gasim in ultimul timp fete frumoase, destepte , hotarate. felicitari🙂

  4. GODSPEED!!!🙂

  5. ma bucur ca te-am regasit…🙂

  6. as putea sa spun ca mi-o amintesc pe Heliana cea de la 15-16 ani, visatoare, ambitioasa si cu sperante multe pentru viitor….acum, citind ce ai scris pana acum ma face sa cred ca adolescenta de atunci s-a transformat intr-o persoana care stie ce vrea si iti doresc sa-ti atingi toate telurile propuse… mult succes!

Lasă un răspuns

