Hipnotizati de jocurile pe calculator

Efecte negative:

1.   Creativitatea, discernamantul si judecata se altereaza

2.   Inlocuiesti activitati constructive si mai importante cu aceste jocuri

3.   Iti diminueaza memoria de scurta durata

4.   Iti diminueaza atentia

5.   Iti strica somnul😛

6.   Iti suprasolicita sistemul nervos

7.   Iti creste tensiunea arteriala, pulsul si nivelul respiratiei

8.   Creste agresivitatea

Lista ar putea continua…acestea sunt doar cateva efecte.

NU DE MULT…AM JUCAT CU CINEVA (nu voi numi aceasta persoana, pentru ca este singura care s-a suparat ca mi-am facut blog) UN JOC GASIT INTAMPLATOR PE INTERNET. A TREBUIT SA PARCURGEM 10 NIVELE. DE FIECARE DATA CAND „MUREAM”  LUAM DE LA CAPAT NIVELUL RESPECTIV. NOI AM „MURIT” DE 635 DE ORI…SI NE-AU FOST FURATE 3 ORE PENTRU A TERMINA. Nu puteam renunta… Daca vreti sa incercati si voi, intrati  pe    http://jocuri.haios.ro/jocuri.php?lang=ro   la categoria „jocuri de atentie”, primul joc, care se num „visible”. SUCCES!  (sorry pt „simplele” indicatii, dar va descurcati voi daca sunteti curiosi:D )

26 Răspunsuri to “Hipnotizati de jocurile pe calculator”

  1. Cristi Says:

    Depinde si de genul de joc si de timpul alocat acestuia.Eu recunosc ca joc aproape zilnic timp de 1 ora , 2 un joc dupa ce vin de la job. Ma recreaza…imi incarca bateriile sa pot functiona fara ca stresul de la job sa-mi afecteze relatiile cu cei din jur.Tipul de joc e golf, are o muzica relaxanta…pajisti verzi pe care datorita programului incarcat le vad mai des la TV , computer decat in „real life”. Am o multime de prieteni acolo cu care m-am intalnit si in „real life” ,etc.
    Poate nu este cea mai indicata metoda de relaxare , poate o plimbare prin parc ar fi mai indicata, dar …de multe ori este cea mai la indemana, vii acasa faci un dus , ciugulesti ceva apoi … faci ceva cu restul de timp, putinul rest care a ramas.
    In concluzie sunt de parere ca fiecare trebuie sa-si acorde zilnic o doza de placere…sa faca ceva care ii place, care ii produce starea de a se simtii ok pregatit pentru orice activitate ulterioara.
    Practic „tratamentul” asta de ceva timp si nu vreau sa ma laud dar am o varsta si nu arat corespunzator ei,ci cu cel putin 10-15 ani mai tanar in opinia altora.
    M-am obisnuit sa discut despre lucrurile frumoase , sa evit problemele din viata cotidiana din discutii de cate ori este posibil si nu sunt inevitabile, filmele preferate sunt comediile, evit jurnalele de „stiri” chiar si vremea…prefer sa consult wheater dot com…ai nostrii meteorologi primesc prognoza din strainatate si de multe ori fac misto de ei.
    In concluzie (pentru ca m-am cam lungit peste subiect) consider ca o ora , doua pe zi de joc pe computer te poate relaxa.Excesul intradevar afecteaza si sanatatea si relatiile cu cei apropiati.

  2. ai dreptate

  3. esteban gonzales =)) Says:

    dak imi permitzi , scumpa heliana , ash dori sa te contrazic😛 (in calitate de FOST gamer :P) Acum depinde , bineintzeles , shi de felul jocului care il…frecventezi😛 (nu o sa dau exemple pentru k va trebui sa scriu romane politziste aici … eventual unele scurte :)) ). O sa le iau pe rand :
    1) sunt multe jocuri care influentzeaza creativitatea shi judecata utilizatorului intr`un sens bun !
    2) aici nu pot sa te contrazic … multe jocuri mananca mult timp , care cu adevarat il potzi folosi altfel … dar uni oameni cashtiga bani din jocuri , deci….😛
    3) MULTE jocuri (ma rog , cele mai complicate , nu super mario) necesita o foarte buna memorie pe timp scurt + atentzie , deci , wrong :))
    4) atentzia ? dak nu eshti atent … mori ! :)))
    5) noptzi pierdute = la ordinea zilei in randul gamerilor … dar ce vrei … uni prefera sa se joace…altzi prefera sa iasa la club…😀 hehe
    6) corect…asta dak te implici in acel joc…in fond este un JOC –> relax , take it easy :))) doar nu joc „real life” :)))
    7) darling…un joc…este un joc…nu trebuie sa faci stop cardiac in timp ce te joci , indiferent de joc , nu ? eu asha gandesc…repet…relax , take it easy :))
    8) corect – am jucat farmville pe feisbuc shi dupa mi`am legat rudele cu catushele de calorifer shi i`am batut cu un pulan de cauciuc pana au zis „piua” ! probabil din cauza la stropitoarea aia :-s
    :))) totushi…cred k fiecare om interpreteaza jocurile in felul lui…uni mai asha , altzi mai al`fel…uni sunt addict , altzi doar se relaxeaza !
    tot ce am zis aici…am zis din perspectiva mea , shi cred k stilul asta ar trebui abordat de cat mai multa lume ! prea multzi copii (copii batrani chiar) ishi pierd timpu` jucadu’se , uitand ca mai au shi o viatza in afara calculatorului…pacat ! astea sunt timpurile in care traim … shi presimt k generatziile urmatoare vor fi tot mai afectate de PC`uri….

  4. Trei ore?! Inseamna ca ai fost tare ambitioasa😀 Eu dupa ce „am murit” de 2 ori m.am lasat pagubas… Dar eu zic ca nu este un joc pe calculator, ci un joc online, un joc conceput special sa te faca sa pierzi timp pretios pe website.ul respectiv. (putem discuta despre diversele strategii de marketing si promovare ale unor site-uri de genul asta, dar cu alta ocazie😛 ) Nu am mai jucat un joc pe calculator de ceva de timp, in schimb ma joc playstation. :))) Foarte diferit…

    • Pai incet, incet devine mai interesant. Nu stiam cat va dura. Tu stiai, si cred ca din cauza asta ai renuntat:P
      Cu strategiile de marketing si promovare deja se deschide un alt ssubiect, de altfel, mai interesant:P

      • ….pe care il putem discuta… sa stii ca am ceva de spus pt orice😀😀😀 Aproape orice. Mai raman fara replica din cand in cand😛

      • Daca vrei sa discuti despre promovare poti sa incepi. Mai am nevoie de materiale pentru licenta!!:))):D

      • :)) nu stiu daca discutiile noastre referitoare la promovare te.ar putea ajuta la licenta, dar am putea incerca…daca mi.ai spune ce tema de licenta ai ales as avea un punct de plecare si as fi mai subiectiv

      • Nu pot sa fac asa ceva;))) Nu glumeam, chiar am nevoie sa-mi mai imbogatesc bibliografia, dar de aici pana la a dezvolta pe blog…;)) Si cred ca ar fi plictisitor pt alte persoane. Oricum, tema mea este : „Campanii de relatii publice”😀

      • 🙂 ca mi.ai spus….mai bine vorbim despre jocuri pe calculator decat despre campaniile de relatii publice…:))) mai cred ca blog.ul in sine este o „campanie de relatii publice”…sau n.am dreptate?😉

      • :)) in care n-am investit decat timp si cuvinte. Frumos spus, la „denumirea” asta chiar nu ma gandisem.

    • deci, mai bine sa ai un blog decat sa practici „jocul pe calculator”…toate efectele negative se transforma in efecte pozitive…😀

  5. Sunt de acord. Dar fără primul punct.

  6. anao Says:

    Sincer, eu nu am putut intelege niciodata pasiunea pentru jocurile pe calculator. Am incercat de cateva ori dar fara succes. Dupa maxim 10 minute sunt plictisita si renunt. Cred ca din cele 4-5 jocuri incercate nu am avut rabdarea necesara sa le joc mai mult de o data, maxim de doua ori.
    Am prieteni care stau nopti intregi in fata calculatorului, joaca in retea, etc. Pentru mine ramane o pierdere de timp…

    • Ma bucur ca gandesti asa!

      • anao Says:

        🙂 cred ca depinde pur si simlu de persoana…unora la place altora nu.

      • cel care a inventat jocul pe calculator cred ca a fost barbat :)) sa nu credeti ca sunt misogin. spun asta din mai multe motive. de asemenea ati observat ca in majoritatea jocurilor personajul principal este de sex masculin? mi se pare normal ca femeile sa nu fie atrase de astfel de activitati. La fel cum barbatii care „adora” shoppingul sunt rari, asa si femeie care „sa joace counter” mai rar😛 La fel si cu automobilele😛

      • Nu esti misogin! Nu ma simt prost ca n-ai spus ca femeia s-a ocupat de asta:))..

Lasă un răspuns

