AM REVENIT. SUNT LA GRANIȚĂ.

E vară. Nu mai simt cum simțeam înainte vacanțele. Sunt nehotărâtă, nerăbdătoare, neliniștită… Am terminat facultatea, au trecut cei trei ani în care am încercat să mă simt studentă. A fost de fapt un val frumos… Am fost plecată într-o tabără mai lungă.:))

Am dat și licența. Am fost puțin dezamăgită de sistem:))). La proba orală m-am pregătit singură. Am lucrat la lucrarea de licență fara niciun fel de ajutor, fără implicări ale profesorului. Sunt puțin mândră de ce mi-a ieșit…însă nu la fel de mulțumită de urmările efortului meu;)). Puteam să scriu în licență că am fost la plajă și m-am bronzat foarte tare, că nimeni nu vedea.  Am făcut studiul de caz pe Kaufland, iar la examen am fost întrebată ce scrie pe pliantele acestui magazin. Cum nu am știut să răspund…am luat doar 9,33. La proba scrisă însă, a fost mai bine, am luat 8,40.

Gata cu trecutul apropiat… Acum mă frământă foarte mult drumul pe care trebuie să-l construiesc…pentru un prezent viitor ușor și frumos. Nu mă întorc acasă, am rămas in București, m-am mutat cu chirie, caut de muncă.. Am experiență…am voință, am curaj, am scopuri, am principii, nu mi-e frică mai de nimic, dar trebuie să mă descurc singură, să o iau de la 0, să lupt cu morile de vânt dacă se poate…;)) Nu am nici pile, și mă voi lipsi și de susținerea financiară de la părinți..

În definitiv, a nu se înțelege că mă plâng. Ceea ce mi se întâmplă mie acum este un fenomen natural:))). Înțeleg că așa merg lucrurile, și probabil mulți tineri sunt în același stadiu. Mă aflu la granița dintre copilărie și maturitate, dintre vis și realitate… Deciziile pe care le voi lua acum, mă vor marca toată viața. Sunt conștientă totuși, de mult, pe ce lume trăiesc și am mai întâmpinat dificultăți. De fapt, mie îmi place să întâmpin dificultăți.. Dar acum nu mă mai pot juca.. Nu vreau să mă mai joc. Îmi doresc să-mi găsesc de muncă, să mă trezesc în fiecare dimineață împlinită, să muncesc, să am o zii plină, să mă întorc acasă obosită.. Să fac din weekend-uri adevărate weekdend-uri, nu să le mai prelungesc cu câteva zile.. Și promit că nu voi uita să mai copilăresc, să mai râd prostește, să-mi cumpăr hubba-buba și să fac concurs de baloane, să mă joc monopolly, să lenevesc ascultând muzică uneori, să joc poker(și nu pe bani, sau pe dezbrăcate;)) ), să fug acasă, și să fac o baie în mare noaptea, să stau la scară, la bârfe cu sora mea, să beau o bere Redd”s cu prietenele mele:)) și lista poate continua…și nu m-aș mai opri pentru câteva ore.

Asta îmi doresc….și asta voi avea!

55 Răspunsuri to “AM REVENIT. SUNT LA GRANIȚĂ.”

  1. Heliana, vreau sa iti spun ca sunt foarte placut surprins sa citesc ce ai scris tu aici pe blogul tau. Asta imi spune mai multe despre tine. Te cunosc dar nu am avut ocazia sa aprofundam asta unul fata de celalalt. Asa ca ne stim… Dar nu „ne cunoastem”… Bravo pentru atitudinea ta. Se pare ca esti un om deosebit… si ma bucur sa constat asta…

  2. Bravo,nu t cunosc ti-am vazut link-u p facebook🙂, dar imi place ce scrii, cum gandesti, ca mai sunt fete care vor sa reuseasca singure si nu vor sa faca, compromisuri. Faptul ca vrei sa lucrezi si ai un plan (bine, multe au un plan, dar planu lor e sa puna mana p unu cu bani) a ajuns sa mi se para cv iesit din comun avand in vedere ca in ultima vreme mi se demonstreaza peste tot lipsa de cultura si de educatie p care o au fetele din ziua d azi, deci chiar am simtit nevoia sa-ti spun ca ma bucur ca mai exista fete ca tine si ca nu ati disparut d tot:))

    • Multumesc! Surprinzator raspunsul tau. Aproape toti baietii pe care ii cunosc spun: „Ce fraiera esti! Daca eram fata, ce faceeeaaam…”

      • Pai tocmai de-aia spun asta….pentru ca sunt baieti:)) dar nu cred ca vrea nimeni o prietena asa….care ti-ar fi frica sa o lasi singura 5 minunte ca sare la altu. Fete dinastea d ocazie sunt peste tot, eu ma refer la fate dintr-o categorie din ce in ce mai rara, cu care poti sa ai o relatie, cu care ai ce sa vorbesti si care sa stea cu tine si sa te iubesca pentru cum esti tu, nu pentru c masina ai sau cati bani ai sau cat d cunoscut esti. Tu mi-ai lasat impresia ca faci parte din categoria asta mai rara, cu toate ca nu t cunosc, dar, daca e adevarat c scrii tu pe aici, sunt sigur ca asa este😛

      • Da, e adevarat…
        Dar sa stii ca pana la urma, orice femeie are nevoie sa fie iubita, si sa iubeasca. Doar ca majoritatea, prefera sa uite de dragoste..si sa obtina anumite satisfactii mult mai usor (pt k pana la urma greu nu cred ca e:)) )

      • Da, poate ca asa este, da degeabea isi aduc aminte de dragoste dak se intampla asta pe la 40 ani cand deja au ratat cam toate sansele bune de a iubi din viata si isi dau seama ca stau cu unii care le-au tinut doat pt ca aratau bine si acum nici nu le baga in seama si le insala sau le bat:). Stiu ca suna clasic asta dar chiar cred ca asa se intampla dak stai cu cineva fara sa fie sentimente la mijloc. (bine, poate existeu sentimente pentru beneficiile materiale, da nu se pune:)) ) Asa ca e trist ce se intampla……dak toate uita de dragoste, nu cred ca se ajunge undeva prea frumos

      • Fiecare isi croieste un drum in viata. Intervin multe lucruri. De la educatia primita acasa sau in scoala, la anturaj, la experiente, la evenimente neasteptate…, la mijloacele media uneori:). Faptul ca stiu ca majoritatea sunt asa, nu ma ajuta decat la a descoperi o satisfactie si o calitate de-a mea. Nu vreau sa fiu rea si nici sa se creada ca ma mandresc..🙂

      • Da, cu siguranta educatia are o mareee importanta, da dak e data de acelasi gen de persoane, nu prea eu c educatie sa dea……si vad ca in ziua d azi e la moda sa faci copil la 22 23 ani chiar si mai devreme. Nu zic ca nu e frumos sa fi mama tanara, da c experienta de viata poti sa ai si cate poti sa stii la varsta asta, ca sa-ti educi copilu cum trebuie, mai ales cand tot c vrei e sa iesi prin cluburi sau la sucuri. Ma rog, asta e alta problema, o sa se aleaga prafu d noi cand o sa iasa p banda numai retardati, da asta e:))

      • (continuare, am apasat din gresala „trimite”)
        Ziceai ca fiecare isi croieste un drum in viata….nu sunt de acord. D multe ori viata iti croieste un drum, asta dak nu ai educatie si nu ai valori in viata si nu stii c vrei, pentru ca de fapt nu stii de ce esti in stare. Multe pers sunt in situatia asta pentru ca practic nu au nici o cunostinta in afara d lucrurile d care le lovesc zi de zi. Si faptu ca stii ca esti altfel decat majoritatea cred ca ar trebui sa fie un motiv d satisfactie, desi uneori chestia asta t face sa t simti ca tu esti aia anormala…probabil😛

      • 1. Daca esti stabil financiar, esti casatorit, exista iubire si intelegere, e frumos sa ai copil si la 22 de ani..(asa vad eu lucrurile)
        2. Ma ingrijoreaza tare si pe mine generatiile care ne urmeaza:))
        3. Fiecare isi croieste drumul pentru ca absolut totul depinde de tine.. Nu e obligatoriu sa te fi nascut in puf, ca sa obtii o viata in care sa ai tot ce-ti doresti. Daca ai vointa, caracter puternic si minte…poti sa nu fi influentat de exemplele negative, o metoda ar fi chiar si cartile (serios!)
        4. Cred ca sunt anormala uneori, si poate prea naiva pentru ca inchid ochii si imi spun ca nu poate fi chiar atat de rau:)) Dar ma descurc
        5. Si tu esti special.

      • 1. da, sunt d acord
        2. vai de capu nostru ce-o sa fie:))
        3.partial d acord, pentru ca sunt persoane care nu fac aboslut nimic si atunci nu poti sa spui ca si-au croit un drum, pentru ca defapt asa a fost sa fie, acolo i-a dus viata. Degeaba depinde totul de tine, dak tu nu faci absolut nimic si traiesti degeaba. In rest, da 90% depinde d tine unde ajungi, restu e norocu, soarta. Eu unu nu am spirit d turma, nu fac ce nu-mi place, doar pt ca restu o fac, si tind sa cred ca nu ma las influentat d lucrurile negative, asta si pentru ca stiu c vreau si cred ca ma indrept in directia buna. De carti ce sa mai zic, cred ca sunt multe pers care nu au citit 1 carte cap coada…..
        4. Da, nu strica sa fi uneori naiv, pt ca naivitatea t trezeste repede la realitate. Eu unu din pacate ma gandesc ca este atat de rau si ca o sa fie si mai rau:) dar sunt sigur ca la fel ca si tine, o sa ma descurc:D
        5.multumesc frumos,nu stiu daca este asa dar oricum imi pare rau ca nu prea mai e cine sa aprecieze:))

      • Adevarat.
        5. Pai daca te apreciaza putini, inseamna ca putini sunt ca tine:P

      • sincer sa fiu, nu stiu daca ma apreciaza cineva, oricum, inca nu am realizat nimic. La tine e mai simplu, esti fata, arati bine, si ai multe alte calitati care sunt d apreciat….. esti mai usor d observat, dar in acelasi timp tocmai pt ca esti fata, probabil e si mai greu sa fi luata in serios. Nu fac o comparatie, ca e cu dus si intors, nici nu cred ca s epoate compara. Oricum parerea de rau nu e ca nu ma apreciaza restu lumii, (ca eu nu ma consider special, nu stiu dak este cu adevarat cv d apreciat) pentru ca nu vreau sa fiu apreciat d cineva care nu are nici macar cultura generala, parerea d rau este ca nu sunt mai multi oameni normali🙂

      • CUUUM? Stai ca m-am revoltat!:)) Daca esti fata e mai greu sa fi luata in serios? NUU..
        Doar ca intr-un teritoriu strain, fiind singura..poate e mai periculos!;)) Dar, e bine sa nu ridici coada si sa stai in banca ta, sa ai grija sa tine;))

        E bine ca suntem diferiti. Asta e unul dintre condimentele care ne alimenteaza identitatea. Ne place sa fim diferiti..intr-un fel sau altul:))
        Cu totii putem sa ajungem pe rand in varful copacului:))…

      • haha, nu vreau revolta, dar asta e impresia mea ca dak esti fata si esti frumoasa, e mai greu sa fi luata in serios dak t duci la un interviu d exemplu, pt ca sunt multi care gandesc cv d genu: a, asta sigur nu stie nimic, a venit aici cu zambetu p buze, crede ca ma indulceste si rezolva problema. Interesanta formularea cu ridicatu cozii:))

      • 😛 Pai la un interviu nu te duci doar sa taci si sa zambesti;))… Dar acum depinde de fiecare, ce poate:))

      • stai putin, tu vb din pct tau d vedere, care ti-ai facut licenta singura,nu luata d p net ca toata lumea, ca sa-ti dau un exemplu, ceea c ti se pare tie normal si este normal, nu se mai aplica in ziua d azi :))

      • Ce ex ai dat:)) Dragut.
        Eh..ti-am mai zis cum sta treaba cu inchisul ochilor..:))
        Mie-mi place sa merg la interviuri.. Nu exista oare niciun job din asta?:(
        =)))

      • Pai da, ca sa vezi ca am citit blogu :)) :>
        Si sunt sigur ca exista si dinastea, da iti dai seama ce serioase sunt posturile, si p langa zambetu d la interviu, cine stie c mai trebuie sa faci, asa ca mai bine, vb cuiva „nu ridici coada si stai in banca ta” :)))
        Oricum sunt sigur ca esti capabila sa-ti gasesti un job potrivit:D

      • Greu:( Ce a patit o prietena de-a mea la interviu… Dar nu pot sa scriu, pt ca ar trebui sa ma exprim prea vulgar, iar mie nu-mi place;))

      • inca un lucru p care il apreciez la o fata….faptu ca stie sa vb ca o fata, nu ca la coltu strazii.:)
        Nu am zis ca nu e greu, mai ales ca ai spus ca vrei sa reusesti singura, fara pile, fara ajutor, e extrem de greu, dak nu chiar imposibil uneori, totusi suntem in tara spagii si a pilelor, dar si dak reusesti, satisfactia ta cred ca o sa fie imensa. Acum depinde si c vrei sa lucrezi, in c domeniu, d cat d jos esti dispusa sa incepi, c bani…etc

      • E o poveste lunga.. Nu stiu daca vrei sa o asculti:-??

      • dak ai chef sa scrii, o sa citesc cu placere, dar nu vreau sa t retin dak ai d facut cv mai interesant……mie imi place ca am cu cn discuta…:P

      • Mi-ai dat o idee. Vei gasi raspunsul intr-un post nou.;;) Ma voi ocupa imediat de asta:)))

      • haha, ti-am dat d lucru la 4 dim:))) astept:D

      • A intervenit ceva intre timp:(… Revin diseara cu ce am promis!:*

      • Am scris ceva. Dar va trebui sa astepti pana pe 21 august! Doar atunci merita postat:D

      • vreau sa zic si eu mai multe, pot?!🙂🙂

      • Normal! Esti binevenit:D

      • pana de ziua da?:)) a mea a fost ieri, p 3 :>

      • :(n-am stiut.. LA MULTI ANI!!!:*:*:*

      • Vei vedea atunci..:D Astept sa vina odata ziua aia, dar nu e bine sa ma grabesc, pt ca astfel cam trece si vara;))

      • stai linistita, nu esti ghicitoare sa stii cand e ziua mea:))

  3. ipondycherry Says:

    Ma gandeam ca diversele perioade ale vietii noastre sunt intotdeauna despartite de perioade de tranzitie. De fiecare data cand am simtit ca sunt pe un prag am vrut sa scriu. Imi place sa vad ca si alti oameni actioneaza asemanator.
    Presimt ca esti optimista in ceea ce priveste viitorul tau, dar nu uita sa traiesti foaarrrte delicat.🙂

  4. Sa stii ca in 95% din situatii nu te va intreba nimeni despre notele din facultate (medii, licenta, etc) desi tu ai avut rezultate bune. Am fost si eu dezamagit de modul in care se da licenta la RAU dar nici in alta parte nu cred ca era mai bine. Oricum astea conteaza mai putin in momentul asta…
    Sa nu crezi ca acesta este momentul definitoriu pentru viitorul tau pentru ca pana pe la 30-35 de ani inca poti sa iti schimbi traiectoria carierei cu 180 de grade fara mari eforturi de adaptare. Si pe langa asta, sa nu te astepti ca de la munca sa ai prea multe satisfactii sau impliniri :)) acestea vin destul de greu si mai ales in perioada aceasta „de criza”.

    Nu vreau sa te sperii sau sa te pregatesti in vreun fel anume…acestea sunt doar ideile mele la 4 ani dupa licenta de la RAU si aproape 5 ani de munca.

    • 😛 Stiu ca nota nu ma ajuta nicaieri.. Mai mult de atat, nici nu ma gandeam sa ma bazez pe asta. Dar a contat pt mine..pt orgoliul meu:))
      Mai stiu si ca e greu… Nu sunt straina de ceea ce inseamna munca, (de la 14 ani jonglez cu asa ceva:)) ) . Stiu ca e criza, stiu ca e greu si pt ca sunt fata si sunt singura.. Stiam asta de cand am venit in Bucuresti.
      Dar nu ma sperie pe mine faptul ca vor aparea obstacole. N-am trait pana acum in puf:D
      Iar tu..muncesti de 5 ani!! Frumos…Altii (si pot da multe exemple)..la varsta ta nu au de gand sa inceapa sa se gandeasca la ..Munca.
      Satisfactiile poate nu au cum sa fie imediate. Dar vor veni! Trebuie sa vina. Pentru ca orice satisfactie presupune un efort mai mare, sau mai mic, nu?;;)

      • 🙂🙂 esti si curajoasa😉

      • Imi place de tine pentru ca esti foarte optimista🙂 tine-o tot asa si vei avea un mare avantaj fata de restul. Cheia succesului e sa cazi de 7 ori si sa te ridici de 8 ori🙂
        Mult succes!

    • esti cam dezamagit in ceea ce priveste locul tau de munca sau munca pe care o depui. sa stii ca mai conteaza sa faci si ce.ti place…si mai conteaza sa fii si bun in ceea ce faci. asta bineinteles daca vrei sa ajungi undeva. parerea mea este ca totul tine de atitudine.😉

  5. 🙂🙂🙂 e foarte interesant ce spui tu aici🙂 sincer am ras si rad inca, pentru ca la fel am zis si eu, acum 6 ani, cand am terminat liceul. eu fiind baiat am decis sa iau viata in piept mai devreme. ce.a urmat inca se desfasoara:)) n.am terminat ce mi.am propus, inca, dar una peste alta eu cred ca ai luat ce.a mai buna decizie: ai ales bucurestiul, ai ales sa te angajezi, ai ales sa mai joci poker si monopoly (eu inca mai joc poker si monopoly; dar totusi mizele la poker ar trebui pastrate, pt ca nu mai are haz altfel), sa fugi acasa sa faci baie in mare, noaptea, :)) bucurestiul te va schimba, dar va trebui sa nu uiti insa de principiile tale, de scopurile tale, mai ales sa nu.ti pierzi din curaj😉 in bucuresti e plin de mori de vant, dar vei trece si peste asta😀
    Sunt multe, foarte multe de spus despre aceasta granita, pe care eu consider ca inca nu am depasito :)) dar ai facut alegerea cea mai buna, dupa parerea mea. Iti urez succes, foarte mult succes si ca un constantean devenit bucurestean ce sunt, voi fi prin preajma😉

    • Multumesc. Poate vor exista mereu granite:P

      • 🙂 depinde la ce te gandesti…

      • Pai pana la urma, mereu trecem de la o etapa la alta… Dupa ce ma angajez, trebuie sa ma marit! (glumesc:)) ) Nu stiu ce-mi rezerva viitorul, dar stiu k intotdeauna voi vrea mai mult de la mine😛

    • cred ca e cam devreme sa te gandesti la maritis🙂 oricum esti optimista in ceea ce priveste noul inceput pt tine🙂 si asta e un lucru bun…

      • Da, pai ce-ar fii sa ma gandesc ca o sa-mi mearga rau…ca o sa trec prin nenorociri..?:)))
        Din moment ce stiu ca pot, sunt optimista;)). Nu asa gandesti si tu?

      • 🙂🙂 important e sa ramai la fel de optimista atunci cand vei intampina greutati. ti.as spune multe, foarte multe, dar nu ar fi benefic pt optimisul tau🙂 oricum, eu iau bucurestiul ca pe o experienta de viata, o alta etapa din viata mea. dar nu cred ca voi ramane aici. in fiecare zi nesimtirea, perversitatea oamenilor devine din ce in ce mai mare si te scarbesti. absolut te scarbesti. sunt constient ca am o capacitate si o pregatire mult peste ce.mi permite tarisoara nostra frumoasa sa realizez. la un moment dat, cu tot cu optimismul meu va trebui sa fac o alegere, sper ca va fi cea mai buna🙂 si cred ca si tu ajunsa la varsta pe care o am eu, vei gandi acelasi lucru.
        Dar pana atunci va trebui sa te convingi singura, sa descoperi, sa inveti. Si pt toate astea ai nevoie de optimism. Muuult🙂🙂 Repet: totul tine de atitudine😉

      • 🙂 ce?! am spus ceva ce nu trebuia?🙂

      • Vroiam sa raspund, stiu si ce, dar am uitat:”> Deci: De ce nu ti-ai luat zborul spre tari straine?:P

      • Rectific: am uitat sa raspund, nu ideea:))

      • nu cred ca e inca momentul. cand va veni momentul, voi sti…:)

  6. Bvo fata. Frumos

Lasă un răspuns

