PE INTELESUL MEU.. (1.)

1. Întunericul se poate defini doar ca lipsa luminii
2. Ura, se poate definii ca lipsa dragostei, sau un alt fel de dragoste
3. Singurătatea este lipsa celui pe care îl iubești
4. Iarna este doar lipsa verii
5. Prostia…chiar e doar o lipsă..
6. Cuvintele astea…mă înlocuiesc pe mine, arată doar…lipsa mea.

14 Răspunsuri to “PE INTELESUL MEU.. (1.)”

  1. cum se mai zice la hartie

  2. probabil ai scris asta intr un moment incarcat de un lirism exagerat:)…tu esti, de fiecare data,!important e sa te opresti undeva:)…lirismul iti da o stare de continua miscare si e dificil (teoria relativitatii), sa percepi lucrurile cu claritate..lucruri distorsionate oricum de insasi natura lor..si a celor cu care natura lor vine in contact. Nu exista nimic concret..iarna, ura, prostie etc..doar tu existi concret..si tu le percepi, definindu le in functie de ”miscarea” in care esti antrenata…Doar tu existi, ca dumnezeu al lumii tale, tot restul sunt detalii, ce le poti schimba sau prevenii…dupa bunul plac:)

    • Frumoasa desccrierea ta. Insa nu eram confuza, si nici nu eram intr-o stare de lirism exagerat. Am intrat p blog..am vrut sa adaug ceva, si nu stiu daca mi-a luat mai mult de doua minute.
      Ai scris ca si cum ai vrut sa spui ca nu prea stiu pe ce vreau sa spun, si ai incercat sa-mi arati cauza pentru care am compus cuvintele alea…*
      Nu am dat nicio definitie…nu vreau definitii. Nu vroiam sa le scriu nici eu, si nici sa le completeze altcineva, pentru ca nu e bine sa fii sigur pe justificarea pe care ti-ai facut-o tu, in legatura cu ce am zis in fraza marcata cu steluta;))
      Multumesc oricum.

      • nu am vrut sa ti arat:)…nici sa ti spun, a fost doar reflexia unei perceptii….Poti interpreta ce am scris in multe moduri, asa cum si cuvintele tale pot avea intelesuri diverse…doar tu stii ce ai scris, sau poate nici tu.Indiferent de starea care ti le au inspirat, lirismul abunda in ele si asta nu e decat de laudat…lirismul pluteste pretutindeni, in aer, faptul ca il poti cuprinde si imbraca in cuvinte…e o surpriza, pt ca o ”creatura” cum esti tu…de obicei e o sursa…nu un receptor:)

      • Pai eu am ales o interpretare la care am raspuns. Nu o lua in sens rau. Chiar daca se gasesc si subiecte pe carele dezbati contrazicandu-te, mie-mi plac. Am ce invata din ele.

  3. 🙂🙂🙂🙂🙂 atunci sa nu mai LIPSESTI!!! NICIODATA!!!🙂🙂🙂🙂

  4. adica daca tu lipsesti se simte intunericul, ura, singuratatea, iarna?!…sau cum?!🙂

Lasă un răspuns

