SOLICIT AJUTOR!

Doresc sa-mi donati in  fiecare zi cate un zambet.

Veti primi altul la schimb.

Multumesc!

49 Răspunsuri to “SOLICIT AJUTOR!”

  1. ” ce conteaza blog sa iasa „ce conteaza cat citim ; cat muncim si la ce ora ne trezim? ce conteaza din ce traim! avem blog, da, dar nu numai blog.Frustarile ne fac blogari? cred ca da, pai de ce sa nu ne vada o lume intreaga?
    soliciti ajutor? tu stii sa razi? doar in fotografie?

    • Ai fost amuzant.:)) Ai expus un comentariu rautacios, dar eu nu-l voi lua asa.
      Lumea mea nu se invarte in jurul blogului.
      Nu a nascut in urma unor frustrari. Eu de mult scriu.. Dar nu am afista niciodata:)
      In alte posturi am scris de ce am blog, ar fi bine sa le citesti inainte sa lasi un astfel de comentariu. Daca totusi parerea ta nu se schimba, o voi accepta asa cum e.
      Am solicitat ajutor… A fost ca o metafora…
      Stiu sa rad, stiu sa fiu vesela si imi place sa zambesc… Stiu sa o fac si atunci cand imi e greu…
      De curand am scris un post despre cei care trag concluzii fara sa ma cunoasca. Poate ar fi bine sa il citesti si pe el.

  2. thestranger89 Says:

    De ce sa scoti poza? Da ne aduci zambetul pe buze. Si e ok.🙂
    Shaggy zicea:
    „She’ll put a SMILE upon your face
    And take you to that higher place
    So don’t you under estimate
    The strength of a woman
    The strength of a woman.”

  3. am o idee, incearca sa scoti poza cu tine, sa vedem daca mai doneaza cineva, in felul asta vei vedea daca lumea o face doar fiindca esti draguta:D
    parerea mea😀

  4. a dona un zambet, inseamna sa iti trimit o poza cu zambetul meu? daca da uite-te la avatarul meu si considera ca am ti l-am donat😀 succes

  5. oarecine Says:

    :)…Hashule zambetu’ ala din poza a aparut din cauza mea…si acuma trebuie sa cershesc un zambet cu zambetu meu..?:P:)

  6. 🙂

    ZÂMBÍ, zâmbesc, vb. IV. Intranz. 1. A schița o ușoară mișcare a buzelor, însoțită de înseninarea feței, pentru a exprima de obicei bucurie sau satisfacție (de mică intensitate); a surâde. 2. Fig. A fi (cuiva) favorabil. ♦ A conveni cuiva, a găsi aprobare la cineva. – Din sl. zonbŭ „dinte”, bg. zăbja se.

  7. thestranger89 Says:

    (the stranger89 a.k.a the road warrior)
    Da zambeam! Din tot sufletul.:)

  8. Ti-am citi blogul.
    Este interesant, se vede ca ai pus suflet in el. Dincolo de litere te vad pe tine,
    iti vad gandurile…Cand multi aleg blogurile ca sa dezvolte o forma de protest si refulare crezandu-se Malcom X, sau aleg sa-si faca blog de fita, tu ai ales sa faci un blog pentru a exprima ceea ce simti. Frumos. Repect.
    Referitot la donarea unui zambet. De ce doar unul?
    Daca am zambi mai des si nu am mai fi asa incrancenati in viata de zi cu zi lumea ar fi mai frumoasa.
    Daca pentru o clipa am incerca sa ne „dezincruntam” si sa ridicam capul din pamant, sa lasam armele jos, sa nu mai scrasnim dintii, sa nu mai fugim, sa ne oprim in loc, doar pentru o secunda, sa privim soarele apoi sa inchidem ochii si sa inspiram puternic, „sa adulmecam” aerul marin si apoi sa zambim spre toti cei care ne inconjoara poate am fi mai buni.🙂

Lasă un răspuns

