AM PLECAT..;;)

Sunt pe o plaja, departe.. Nu pot sa va spun exact locatia, pt ca astfel veti veni dupa mine. E asa frumos aici, e soare..ma bronzez…ma pierd prin valurile apei. Inot asa cum imi place..aproape de nisip, cu o ochii deschisi. Nu e prea multa lume in preajma, nu e agitatie..se aude doar o muzica ce ma linisteste. Nu ma omoara caldura, nu am nici telefon la mine. De dimineata, in timp ce soarele rasarea..am adormit intr-un hamac. M-am trezit singura, marea e galagioasa! Acum astept un vaporas, sa ma plimb prin imprejurimi. O sa fac multe poze, si cand ma voi intoarce le voi posta aici.

Imi place atmosfera asta.. Ma innebuneste, ma transforma:)) E iremediabil, e molipsitor.. Nu ma mai intorc.

Si acum, ma duc sa spal vasele din bucatarie:)).. Sunt in Bucuresti:(..cred ca ma voi topi pe tastatura si

36 Răspunsuri to “AM PLECAT..;;)”

  1. cam asta am facut eu la plaja😀

  2. Vroiam sa adaug si o melodie frumoasa, dar n-am facut rost de ea, pt ca e greul cu netul meu!

  3. dute in herastrau cu barca… e super tare…si oprestete la un picnic pe insulita…eu asa fac…:D e super si e racoritor

    • La cum vaslesc eu, pot sa ajung in Marea Neagra:))
      Cu hidrobicicleta e urat, pt ca ultima oara ne-a tractat cineva cu o barca, ca sa putem ajunge inapoi, pt ca nu mai mergea:))
      Nu sunt tantari pe insulita?:(

      • nu…ca ei au venit dupa mine ca stiu ei cine are sangele dulce:)))…acum pe bune nu erau atunci…ma duc super des sa inchiriez biciclete si barcute pe acolo…e asa frumos…m-am saturat de sucuri😀 si alte prostii…si cred ca nu sunt singurul:D

      • Vrei sa facem concurs..sa vedem pe cine mananca tantarii?:))
        F bine faci, si eu m-am saturat! Chiar e buna ideea. Nu vezi ca si eu am plecat?:))

  4. sa.mi spui sa iau si eu :)) macar apa era curata?!😀

  5. ce ai luat?! :)))

Lasă un răspuns

