Grupa TA de sange!

Cred ca stiti deja cat de important este sa va cunoasteti grupa de sange.

Eu am 01 cu RH nevativ.. Este o grupa de sange f rara, cam 5 % din populatie am inteles ca beneficiaza de ea;)).

Am gasit undeva, pe net, din intamplare ceva despre grupa sangelui si cum

iti influenteaza personalitatea. Nu ma las ghidata de asa ceva, dar mi se pare

interesant:D. Daca va cunoasteti grupa de sange,puteti citi aici:

Francezul Leon Bourdel (1907-1966) a stabilit o corelatie riguroasa si a clasificat oamenii, in functie de grupa lor sanguina , astfel :

-Armonici – persoanele cu grupa de sange A
-Melodici – persoanele cu grupa de sange 0
-Ritmici – persoanele cu grupa de sange B
-Complecsi – persoanele cu grupa de sange AB

Conform lui Bourdel :

–  „armonicii” sunt mereu in cautarea armoniei cu cei din jurul lor , fiind din aceasta cauza influentabili si foarte sensibilili in mediul exterior ;

– „ritmicii” isi duc viata si se exteriorizeaza in acord cu un ritm specific temperamentului lor , avand o interrelationare destul de mica cu mediul inconjurator ;

– „melodicii” sunt mereu in armonie cu mediul exterior , adaptandu-se fara probleme la acesta ;

– „complecsii” aduna la un loc caracteristicile celorlalte trei tipuri , avand un temperament contradictoriu , care ii impiedica adesea sa isi gaseasca un echilibruinterior.

In Japonia , personalitatile corespunzatoare celor patru grupe sanguine sunt descrise dupa cum urmeaza :

Grupa A = Fermierul

-calm
-rabdare
-sensibilitate
-responsabilitate
-supra-prudenta
-incapatanare
-incapacitate de a se relaxa

Grupa B – Vanatorul

-individualism
-netraditionalist
-puternic
-optimist
-creativ
-flexibil
-salbatic
-imprevizibil

Grupa AB – Umanistul

– calm
-controlat
-rational
-sociabil
-popular
-critic
-indecis
-neimplicat

Grupa 0 – Razboinicul

-loial
-pasionat
– creator de noi atitudini/stiluri
-increzator in sine
-independent
-ambitios
-arogant
-gelos

61 Răspunsuri to “Grupa TA de sange!”

  1. Stiam eu ca sunt special😀. Tot 01 RH negativ am si eu🙂

  2. si eu am 01 RH neg🙂

  3. cunosc o femeie are rh negativ si are 7 copii in prezent se poate sa ti sarcina chiar cu rh negativ si chiar daca tatal are pozitiv folosind medicamente la primul copil este simplu se poate fara medicamente dar dupa rh mamei este nociv copilului ciao .. si despre videoclipul lui frissco e cam de kkt macar mai salvezi tu dar ideea e ca e prost facut in sf daca atat ii duce pe ei capu sa invarta masini prin aer si sa arunce cu bile … trb lor ciao numai bine

  4. username Says:

    zodiacul grupelor de sange.!🙂 eu am grupa:0: sa inteleg ca e ceea mai buna grupa de sange !

  5. pai in felul asta vedem daca intr.adevar se verifica teoria lui bourdel😀 vezi, n.ai de ce sa ma certi😛

  6. IMI PARE RAU CA ACEST POST ARATA ASA SI ARE UNELE NEREGULI, DAR M-AM TOT CHINUIT CU EL..SI FACE FIGURI :))

  7. WOW!!!😀 va trebui sa ma interesez ce grupa sanguina am…sa vad daca sunt armonic sau melodic…sau complecs🙂 sau razboinic, sau umanist :))
    surprinzator articol😉 interesant…bravo🙂

Lasă un răspuns

