Despre FALS!:)

Ca oricarui om cu anumite principii si valori, si mie mi se intampla sa raman dezamagita..de anumite fenomene:))

Sa le clasific, sa nu le clasific…sa le bag pe toate in acelasi borcan… (???) Le voi enumera, pentru a ma face inteleasa. Asadar, incep cu

1. PRIETENIA. Mai cunoasteti acest cuvant?:(..Da.. Pentru ca nu am spus inca cate feluri de prietenie pot exista. Nu ma voi lega de relatia de la mama la copil, de la iubit la iubita..ci..de la om, la om. De la un necunoscut, la alt necunoscut. Pentru ca asa incepe, si poate uneori asa se termina.

Ma intriga, ma revolta, imi acapareaza atentia uneori, oamenii ipocriti si falsi. Am avut o gramada de prietene pana acum, si le-am tot schimbat, le-am tot indepartat. Foarte putine au ramas langa mine. Nu suport egoismul, minciuna, rautatea, concurenta intr-o prietenie. Ma gandesc cu drag la gandul ca imi place sa am pe cineva caruia sa-i pot spune aproape orice. Nu sunt zgarcita, nu sunt egosita, inteleg si unele defecte (pe care le au altii, pe care le am si eu).

In privinta fetelor..cate nu se imprietenesc din complezenta si din interes! Ies la sucuri in oras, se distreaza, vorbesc despre par si unghii…

Daca le intrebati, toate gandesc la fel ca mine:)) Dar nici una nu se schimba.

In definitiv, cineva imi spunea ca nu trebuie sa astept ca celalalt sa fie ca  mine. Stiu ca asa e, dar mi-e greu sa ma obisnuiesc cu asta. Si eu am defectele mele, si sunt ciudata uneori.. DAR, cu cat am ajuns sa ma cunosc mai mult, cu atat incerc sa rezolv cateva din partile mele negative. Si reusesc asta..incet, incet.

2. Caaate fite si domnisoare arogante prin cluburi. Se lasa agatate greu, desi asta e scopul pentru care ies. Sunt agatate pana la urma, in functie de scara lor de valori,  de barbati pe masura. Nu e nevoie sa fie respectate. Nu poti schimba multe cuvinte cu ele. Noroc ca a avansat tehnologia si vor purta nr mai mari la sutien si isi vor mari buzele, o sa-si puna gene false, unghii, lentile..:)). Sunt tunate, si abia le ajungi la nas. Sunt frumoase seara, iar a 2a zi cand le vezi asteptand tramvaiul nu le mai recunosti. Si cu ele puteti vorbi despre unghii si par.In fine, puteti spune ca sunt rea. Nu sunt. Nu vreau sa intru prea mult in subiectul asta pentru ca fiecare alege ce vrea sa fie. Nu sunt eu in masura de a judeca pe cineva. Si eu mai circul si cu tramvaiul:))…Si eu sunt aroganta uneori..dar nu cu cei pe care ii cunosc. Imi place totusi prea mult ceea ce sunt ca sa vreau sa par altceva.

Toti suntem diferiti.. ne hranim cu diferentele astea. Apropo de asta, STIATI CA un om, influenteaza intr-o viata aprox. 20.000 de oameni?

P.S. : Nu am incheiat subiectul acesta. Voi reveni cu el:)

77 Răspunsuri to “Despre FALS!:)”

  1. o carte amuzanta- ”elogiul nebuniei”, de erasmus…cred ca in ea vei gasi raspunsurile tuturor certitudinilior si nelamuririlor tale🙂

  2. Helianaaaaa.. urma un „maine o parte a 2-a”.. cand vine ziua de „maine”?🙂

  3. username Says:

    O Dispoziție de moment neașteptată și, adesea, stranie, manifestată cu încăpățânare de ceele mai multe ori o intalnim la persoanele pe care le consideram prietenii. de ce un capriciu? pur si simplu falsitate, fițe, gărgăuni, mofturi, nazuri. parerea mea! orcum dezamagiri la tot pasul

  4. username Says:

    multi vad prietenia ca un capriciu..dar prietenia este modul in care noi ne exprimam sentimentele si ne punem totul in acele cuvinte in fata altei fapturi..iar daca cel care asculta nu stie sa aprecieze si sa-si dea seama de acest lucru, atunci acel om nu este prietenul tau..un prieten adevarat este cel care stie totul despre tine si inca te place

  5. Un om intalneste intr-o viata 20 000 oameni ?:P
    sau te referi la faptul ca o persoana X care prin ideile sale influenteaza alta persoana Y, si Y la randul ei influenteaza pe Z este echivalent cu X influenteaza pe Z ?

    • sper ca ai inteles ce voiam sa zic…exprimarea cred ca a fost putin deficitara😛

    • Nu… Influenteaza 20.000 de oameni. Si intre multimea asta, poate sa influenteze si un om cu care poarta o singura data in viata, o conversatie de 5 min. Ma refer doar la cei cu care are un contact direct, cu care are o legatura. Dar poate influenta si indirect, bineinteles.

  6. thestranger89 Says:

    Prieteni adevarati sunt foarte putin, in general, din propie experienta, relatiile de pritenie se cimenteaza cand cu o persoana treci prin anumite incercari in viata. Eu as defini prietenia ca o loialitate reciproca.
    In rest e un cliseu dar e adevarat:ai bani ai „prieteni” in jurul tau. Buni, rai, urati, frumosi, prosti, destepti nu conteza, pana la urma nu trebuie sa-i judeci trebuii sa fi superficial. Stiu ca suna bizar, dar fiind superficial in astfel de relatii de „prietenie” nu se ajunge la lucruri mai urate, si in caz de se ajunge e mai usor sa pui capat acele prietenii daca de la inceput o tratezi (prietenia) cu o usoara superficialitate.
    Un lucru nu-l inteleg la femei cand va certati de ce trebuie pe fata sa va pupati si sa va luati in brate si pe la spate sa va raniti sentimenteler una celelilalte?
    La noi la barbati e simplu ne dam cativa pumni in fata si dupa aia ne impacam la o bere.😀
    Eu npersonal nu incerc sa-mi indrept partile negative. Ma definesc ca om la fel ca si partile bune, le-am acceptat asa ca…
    Cat despre pitzi…mie mi se par ok. Nu vreau sa sune misogin, te disterzi cu ele, arata bine, cum am spus imi plac, dar cand iesi cu ele undeva nu sunt bune decat pe post de mobila…ca daca deschid gura…Oricum pna la urma pentru asta si sunt-decor-asa ca de ce sa le ceri altceva?🙂

    • – Pai eu nu pot sa fiu asa, nu pot sa tratez lucrurile superficial. Si daca facem asta inseamna ca ne indepartam iar de incercarea de a ajunge sa fi prieten cu cineva, in adevaratul sens al cuvantului.
      – Pai poate nu fac majoritatea femeilor asa. Eu nu fac asa. Din asta reiese prostie, superficialitatea de care vorbeai tu, rautatea de care vorbeam eu..
      Iar voi barbatii, nu va mai dati pumni:))…Chiar nu suport asta! Pentru a arata cat de puternic esti, trebuie sa-ti masori neaparat puterea fizica? In fine, daca o sa ma nasc barbat, data viitoare, o sa stiu raspunsul:)))
      – Opaaa…interesant!:D Chiar e bine ca ti se par ok si le tratezi ca atare;))

    • :)))) Amuzant commentul, ai scris ‘la noi barbatii’, inca nu te incadra in acea categorie, mai ramai putin la „adolescenti”.

      Cand ai bani si numesti cunostintele prieteni, ai o problema, cel mai probabil naivitatea. Pt. astfel de relatii s-au definit alte cuvinte, dar nu „prieten”. Iar cu pumnii si berea.. sincer?! (sper ca ai scris asta doar s-o impresionezi pe Heliana) Grow the fuck up!

      Ai zis ca-ti plac „pitzi” gen’.. asta spune multe despre tine si valorile care le prezinti. Probabil esti mai mic ca varsta si inca cauti..

      • thestranger89 Says:

        Nu mai sutn adolescent din maimulte puncte de vedere, unele pozitive, altele negative.🙂
        Nu vreau sa o impresionez pe Heli pentru ca ne stim de prea mult timp…🙂
        Stii un cantec spunea asa:
        ‘Sometimes you got to fight to be a man.”🙂
        Da imi plac pitzi si imi plac cluburile dar asta nu inseamna ca nu pot sa merg la opere sau la teatru.
        Doar sa judeci pe cineva dupa anumite lucruri nu e corect.
        As putea s amai povestesc multe dar ma opres aici! Cheers! Numai bine…

      • thestranger89 Says:

        Valorile ni le facem si singuri….prin modelel pe care ni le alegem in viata…:)

      • daca e mai mic trebuie sa.i spui „grow the fuck up!”?! Adica din prima i.ai taiat tot elenul si cu alte cuvinte mai bine tace ca nu tine nimeni cont de parerea lui. Si din cate observ eu aici nu stiu care pe care vrea sa impresioneze😉 Vezi ca pitipoancele si tie iti plac, macar o data, asa ca lasa vrajeala.
        Altadata ia.te de cineva pe masura ta. Asa ca, BRING IT ON…BABY!!!😀

  7. 🙂 Ceea ce-ai scris este adevarat, dar nu ai scris si de ce se intampla asta, care-ar fi si cauzele. Multi dintre noi observam aceste lucruri si le comentam, cum a fost si remarca lui „Eu..”, intradevar sunt multe dame (atragatoare) care isi fac un blog si posteaza („deci exista”).
    Eu te cunosc din vedere, am observat ca esti atragatoare ti-am citit putin pe blog in ideea de a te cunoaste, sunt convins ca nu sunt singurul.
    Ca sa nu intru in detalii despre prietenie sau gazele tunate, eu merg pe principiul ca orice relatie (de orice fel) trebuie sa evolueze, daca nu, dispare, pt. ca lumea se schimba. Plus ca mai e nevoie si de acel catalist, „interes comun”.

    • Da, orice relatie trebuie sa evolueze in ceea ce priveste cunoasterea. Dar pentru asta trebuie sa existe comunicare, intelegere, rabdare, respect..etc.
      Iar cand zici „interes comun”, lasi mai multe intepretari. Prietenia nu este o afacere;))

      • cateodata ar fi bine sa fie o afacere…:)) stii macar cum stai😀

      • Pai daca e o afacere..trebuie sa iesi in pierdere sau in castig. Deci, deja nu mai vorbim despre prietenie;))

      • Comunicare, intelegere, respect.. o numesti prietenie daca lipsesc aceste lucruri?

        In perceptia noastra suna urat „interes”, dar este necesar si inevitabil exista in orice relatie. Cam ce relatie ar putea sa existe intre 2 fete care una vrea sa agate in club un tip bogat (indiferent de varsta) si una care vrea doar sa se distreze fara sa fie deranjata de „cavaleri” pt. ca nu este genul sa se lase agatata in club? (exagerez putin ca sa exemplific contrastul)

        Ar fi o diferenta foarte mare de principii si compromisuri, comportamente diferite, nu cred ca ar putea o asemenea relatie sa evolueze daca interesul nu va fi inclinat intr-una directii.

      • Pai am spus doar ca lasi mai multe interpretari. Ai clarificat situatia. In sensul asta, ai dreptate.
        Daca lipsesc aceste 3 lucruri, nu o numesc prietenie, clar!

      • vezi ca in afaceri mai castigi si experienta :)) de ambele parti😀 si am zis ca AR FI BINE CATEODATA sa fie o afacere…este prea tarziu acum dar maine promit ca voi comenta…despre prietenie, despre pitipoance :))))

      • Corect. Experienta castigi oricum…oriunde;))…

    • P.S.: Cauzele? …Asta da subiect lung. O sa am grija sa=l deschid.

  8. toate fetele….gen tu au o pagina pe net…..este incredibil…..existati!!!eu zic sa ti pui un semn de intrebare…eventual mai baga si cate o fraza din carte..ca la bamboo sus pe bar sunt destule……….

  9. 🙂 mai bine ii spuneai „despre pitipoance” :)) si asta nu e tot…mai revin si eu😛

Lasă un răspuns

