Dama cu camelii

…Este ora 5 jum. Nu-mi propusesem sa ma intind pana la ora asta. M-a tinut treaza o carte. Desi mi-e foarte somn, dupa ce am incheiat cu motivul neadormirii mele, nu am putut sa rezist sa nu intru putin pe blog, sa scriu aici despre ceva..ce mi-a tulburat linistea destul de mult.

Este vorba despre ‘”Dama cu camelii”. a lui Alexandre Dumas fiul. Citisem jumatate din ea, iar in seara asta, intentionand sa „ma mai plimb”printre cateva pagini, am ajuns, fara sa vreau, sa nu o mai pot lasa din mana pana nu am terminat-o.

Va voi marturisi ceva, care poate imi va dezvalui o alta parte de-a mea. Sunt sensibila uneori.(insa nu pentru lucruri superficiale). La ultimele 30 de pagini ale cartii am plans intr-una.:) Chiar daca am fost sincera cu privire la absolut tot ceea ce am scris aici pana acum, asta nu stiu daca era bine sa spun. Oricum, inca mai pot edita postul, dar nu o voi face.:P

Povestea din carte..este adevarata. Reprezinta o etapa din viata autorului. Nu stiu cata rabdare au unii dintre voi sa citeasca, sau sa deschida astfel de carti, dar eu ma aflu in categoria celor impresionati..de sirul intamplarilor de acolo.:) Nu voi mai spune nimic despre asta…daca veti avea curiozitatea, veti gasi singuri motivul reactiei mele la acele „hartii”.

Inchei acest post si mai scriu ca:

Pamantul este o biblioteca. Suntem doar niste carti, bagate in seama mai mult sau mai putin.. Dar toti ocupam un loc, pe un raft! Si noi citim din propriile noastre randuri. Asta facem toata viata. Citim din cartea noastra, pentru a ne descoperi mai mult, pana ne sfarsim!

P.S.: DESCHIDETI SI ALTE CARTI!:)



52 Răspunsuri to “Dama cu camelii”

  1. My buddies and I luv these e cigs

  2. da, sunt misto cartile…iar daca iti intri in pielea personajului…ii simti toate trairile…si e super tare…dar din cate carti am citit doar 3 m-au facut sa :(( …dinastia Sunderland si Nostradamus…care e o poveste de drama …super tare…nici nu iti vine sa crezi

    PS. ca sa fiu si eu poetic ca tine …pot face o comparatie draguta ca sunt ca o carte doar trebuie sa stii la ce pagina sa te opresti :))

    • Sau poate sa nu te opresti:)))

      • depinde ce parte a desfasurari actiunii iti place mai mult :)))

      • Doar ce am avut o discutie in contradictoriu, obositoare si enervanta cu cineva pe messenger, care a intrat pe mine cititnd postul. Marguerite Gautier, din carte, este o curtezana. Eh, asadar, mi-a spus ca mie imi place cartea pentru ca traiesc cum traieste ea:)))… Aceasta persoana nu stie nimic despre mine, dar a facut astfel de afirmatii.
        In fine, ii tot explicam ca exista mai multe motive pt care poate sa-ti placa o carte dar nu aveam cu cine sa ma inteleg.

      • trebuia sa vorbiti de operatiunea „dama cu camelii” din nea marin miliardar…poate intelegea mai bine :)))

  3. super carte…somn usor:)

  4. Dama cu Camelii, nu e cumva despre o dama de companie? Nu am citit cartea, imi aduc aminte c-am stat odata la povesti prin liceu despre ea (a long time ago). Unsprezece minute ai citit? Daca da, e mai interesanta decat Dama cu Camelii?

    • Nu am citit 11 minute. De Coelho am citit o sg carte, si nu m-am avantat sa citesc mai mult de la el, inca;)) Totusi, facand o comparatie intre cum scrie Coelho si cum scrie cel in cauza, dupa parerea mea, cu siguranta nu exista grad dde comparatie, si Dama cu camelii ar darama aceasta intrebare:)).. Dar o voi citi si pe aceasta, si atunci voi da un raspuns bazat pe certitudini:D

    • aaa…Iar Dama cu camelii, este o curtezana.:)

      • Curtezana – .. femeie cu conduită imorală; prostituată. – Din fr. courtisane (după curte).
        Intradevar suna mai nobil decat dama de companie :))

        Nu contest ca este interesanta cartea, dar ideea in sine e … naiva?
        N-am citit nicio carte in care sa se puna in valoare cracterul puternic al unei femei frumoase, observ ca prind bine in context ‘curtezanele’; barbati instariti si curtezane.. nu prea ma atrage ideea, era femeia lui acum e femeia mea.. ce tarie de caracter prezinta barbatii…..

      • Ai citit cartea? Daca ai citi-o ti-ai retrage cuvintele:). Si daca era curtezana nu inseamna ca nu avea caracter puternic. Ce intelegi tu prin asta?;)

      • O sa citesc cartea in prima vacanta, dar zi-mi, te rog, ceva ce ti-a inmarmurit privirea cand citeai, o secventa, etc. Fa-mi un ‘teaser’ :p

        Sunt curios cam ce te-a captivat🙂

      • Ar trebui sa-ti scriu aici fragmente atunci:))
        La inceput, cartea nu a fost ca un magnet pentru mine, dar din momentul in care incepe unul din personaje sa isi povesteasca intamplarea (aceasta fiind chiar reprezentarea fictiva a autorului), incet incet incepe sa ma fascineze. Sfarsitul e tulburator;))..
        Nu-ti mai promite ca o citesti la prima vacanta… Incepe usor, dar pt ultima jumatate acorda 2 ore si ai terminat-o. Dupa ce o citesti, o sa-ti spun ce m-a impresionat. Si imi vei spune si tu atunci:d

  5. :)) daca ti.as spune ca am plans si eu te.ai simti mai bine?! :))

  6. din ce motive ai plans?! :)) ca a murit marguarita?! :))

Lasă un răspuns

