60 DE LUCRURI PE CARE NU LE STITI DESPRE MINE

strans legat de postul anterior, am completat in felul urmator:

1. La botezul meu am zburat din cazan. Preotul s-a speriat. Am o poza surprinsa in momentul acela, cu mine in aer.=))

2. Am inceput sa merg si sa vorbesc f repede.

3. La 3 saptamani deja ma chinuiam sa plec de pe loc.:))

4. Daca eram baiat, m-as fi numit Vlad. Cred ca mi-ar fi placut sa joc fotbal:D

5. Am o sora, diferenta dintre noi e de 1 an si 10 luni.

6. Cand avea cateva luni, ii cantam pana adormea.:D

7. Mai am si un frate, vitreg.

8. Mama mea e o femeie extraordinara. Un scorpion greu de inteles, dar usor de acceptat:))

9. Am tata vitreg.

10. Sunt familista.:D

11. Imi place sa ma indragostesc, sa iubesc, sa fiu iubita.

12. Sunt naturala, nu ma vopsesc.

13. Ma tund singura.

14. Imi ador genele, de aceea nu port niciodata gene false.:D

15. Am unghiile mari si naturale. Mereu le fac modele, mai iesite din comun. Deci, nu port nici unghii false.

16. Sunt f ambitioasa.

17. Sunt foarte orgolioasa. Inainte eram mai rau, acum m-am mai vindecat.

18. Cred ca sunt o prietena buna.

19. Nu sunt egoista, nici zgarcita. Urasc ..atributele astea.:)

20. Uneori, trebuie sa recunosc ca sunt razbunatoare. Nu imi place sa fiu calcata pe coada.:)

21. Sun f puternica. Sunt sensibila uneori….

22. Nu renunt pana nu obtin ceea ce vreau.

23. Ex: La 5 ani, se purtau tricourile cu franjuri. Mama mea nu vroia sa-mi cumpere pt ca nu-i placeau. Asa ca, m-am inchis in balcon si le-am taiat pe toate in trend cu moda.:))))

24. Stiu sa inot de la 5 ani. Ador sa fac asta..:)

25. Sunt optimista. Nu-mi plac oamenii pesimisti.

26. Nu cred in horoscopul din ziare, cred in zodii.

27. Atat zodia, cat si numele meu sunt guvernate de Soare.

28. In copilarie am avut o pisica (gri :X), un catel (Mony), dupa care am suferit f mult.

29. Cand l-am pierdut, am strans niste fire de par de-ale ei, le-am bagat intr-un plic, pe care am scris numele ei, data la care am pierdut=o si ca o iubesc….. :))) Eram mica, e prima oara cand marturisesc asta!!!:”>

30. Am mai avut si 4 broscute, dar tot mureau, cate una, si le inlocuiam, pana cand am renuntat de tot.:(+ 2 papagali, pesti, un arici pt 2 zile.

31. Am 2 semne din nastere: O alunita pe ochi, langa pupila, si un trandafir pe piept, care e putin mai alb ca pielea mea, si daca ma bronzez el ramane la fel. (mama mea cand era insarcinata cu mine manca flori…asta era pofta ei;)) )

32. Imi place sa gatesc, dar nu o fac decat daca trebuie.

33. Stiu sa fac bomboane Rafaello:D. Imi ies chiar bine.

34. Inainte, faceam la fiecare Revelion. Puneam intr-o bomboana un banut. Cine o nimerea, avea noroc tot anul.:))

35. Am copilarit si la tara, la Dunare. Alergam desculta prin ploaie, chiar si prin noroi:))), participam la gospodarie (cu chiu cu vai), inotam in Dunare, ma urcam in copaci, furam fructe de la vecini, uneori:))

36. Dar nu era neaparat nevoie. Aveam in curte alun, par, prun, cais. piersic, cires, visin, etc..:D

37. Trebuie sa mai spun ca mai mergeam si la pescuit.. (puneam mana pe rame… pfffiuuu…acum nu pot sa mai fac asta:)) ).

38. Ma certam cu sora mea pe locul de pescuit, ca sa nu ne furam pestii.:)))

39. Tot la 5 ani, imi placea Madalina Manole😦. Am fost la un spectacol de-al ei chiar de ziua mea. M-am urcat pe scena si am inceput sa alerg pana m-am prabusit pe acolo si m-am lovit raaauu…

40. Imi place sa invat si sa citesc.

41. Prima carte citita de mine a fost „Robinson Crusoe”. Nu mi-a placut deloc…

42. Daca n-as fi tinut cont ca traiesc in Romania, as fi dat la Drept sau la Actorie.

43. Am cochetat cu actoria prin liceu si am participat la concursuri.

44. Am fost olimpica la Lb Romana, in liceu. 2 ani la rand am fost prima pe judet.

45. Am mai participat la olimpiada la Filosofie. Imi placea prea mult.

46. Am mai participat si la alte concursuri nationale, am luat premii, am fost plecata si invitata prin excursii sustinute de Inspectoratul Judetean al Elevilor;))

47. Tot in liceu, am participat la toate concursurile de Miss posibile, mai mult din distractie. Am si prezentat cateva;))

48. In cls a 11a am iesit pe locul 2 la un Miss pe toate lic din oras. Am participat si in cls a12a. Am luat locul 1:))

49. Am fost vicepresedinta a Consiliului Elevilor, in liceu, si membra a Consiliului Judetean al Elevilor.

50. 2 ani la rand am fost voluntar in Fundatia „Tineri pentru Tineri”(TNT).

51. Am facut cursuri de pian 8 ani.

52. Am inceput sa muncesc de la 14 ani.

53. Primul meu job a fost la o promotie la insecticid. Toata lumea fugea si spunea ca n-are gandaci:)))

54. Am avut o mica aparitie in FHM.

55. Am fost intrebata daca vreau sa pozez in Playboy. Am refuzat.

56. Am prezentat o emisiune pilot, pentru Tv Neptun, un post local din Constanta.

57. Am mai avut aparitii in cateva emisiuni si in reclame publicitare.

58. Am facut figuratie pentru 2 filme romanesti. (California Dreaming si Bughy)

59. Am muuuulte poze cu mine…si o sa mai fac muuulte altele:))

60. Am facut dans sportiv.. E sportul meu preferat.. Am renuntat, pentru ca nu aveam partener de varsta si inaltimea mea..si nu aveam cum sa intru in concursuri si spectacole fara.

61. STOP…Aici ma opresc. Poate voi mai continua vreodata.

95 Răspunsuri to “60 DE LUCRURI PE CARE NU LE STITI DESPRE MINE”

  1. Cu placere Lixandra , http://www.facebook.com/photo.php?fbid=318685994827687&set=a.317408014955485.94997.100000588675200&type=3&theater Din pacate cele trei poze nu s-au trimis poate fiindca le-aam incadrat asa <<>> ?

  2. … sunt putin blocat. important e ca sunt placut blocat.

  3. nice expuse…
    cred am aflat de ce scade productia in tara asta…
    Ne tii cu ora din treaba ca sa citim pe aici…
    scrii bine dar rarutz… am citit si alte posturi…
    Succes! si sa te simti bine in noua casa, chiar daca este tot provizorie…
    VD

  4. thestranger89 Says:

    Ma, cum ai racit?
    Ai grija de tine!
    Si fate bine repede.🙂
    Stai in casa, ceaiuri fierbinti si cand faci baie arunca o aspirina sa se topeasca in cada.
    Si ia si nurofen.

  5. Placut impresionat! Jos palaria in fata unei persoane ca tine, mai rar in ziua de azi! Cat despre punctul 56: „Am prezentat o emisiune pilot, pentru Tv Neptun, un post local din Constanta.” – Acum chiar sunt mandru sa lucrez aici!🙂 Take care!

  6. am citit o carte si mi a ramas in memorie in special o fraza, a carei esenta suna cam asa…atunci cand esti deprimat si crezi ca nu mai ai iesire, sau cand ti se pare ca ai lumea la picioare si esti atat de mandru de realizarile tale, e salutar sa inchizi ochii, sa ”vezi” planeta pamant de undeva din spatiu…cand reusesti, incearca sa te identifici pe ea…exercitiul asta, mie cel putin, imi da o reala evaluare atuturor clocotirilor, sau dezamagirilor…:)

  7. ciorba stii sa faci?

  8. bravo, mi-a placut cu adevarat.

  9. …si unde e desenul meu???!!!!😀

  10. Ti-ai fi dorit sa te cheme vlaD….dar nu pe oricine cheama asaaa :)) tre sa fii SPECIAL…GOLD ! =)) ataaat

  11. …si de ce nu ti.a placut robinson crusoe?

  12. …si cum se fac bomboanele rafaello?!🙂🙂

  13. ma intreb oare cum arata trandafirul😛🙂🙂

  14. pai cum sa nu indragesti asa o fata…oricum sunt unele care nu le-ai pus😀

  15. thestranger89 Says:

    Faci part 2 pana la 120 de puncte:)

  16. interesant…🙂

  17. thestranger89 Says:

    Unele lucruri le stiam despre tine, altele nu….
    Ce ma surprinde e ca ai fost atat de deschisa putini oameni sunt asa….
    10-Multi care vad poza de mai sus nu ar crede asta, eu insa da🙂
    12-nu te vopsesti, uau, e o chestie ai un par super mai ales ca e culoarea lui naturala bv:)
    13-ai curajul? :))
    30-imi aduc aminte de povesea cu broscutele de restul nu…timpul isi cere drepturile😀
    33-aici ai toate aplauzele si respectele mele, imi plac la nebunie bomboanele alea nam nici cea mai vaga idee cum se fac dar imi place sa le mananc😀
    43+44+45+46-bravo felicitari tot respectul, eu recunosc ca nu prea mia placut scoala(nuca acum mas da in vant dupa facultate)😀
    47+48-foarte bine ar fi fost pacat sa nu participi, la finala cand erai in clasa 12 treebuia sa ajung si eu(habar nu aveam ca participai) dar din pacate eram cu treaba la Castelu😦
    49-BRAVO ma surprinzi intrun mod placut din ce in ce mai mult
    54-frumos
    55-De ce?
    56-ce emisiune? cine te-a ajutat cu ea? sunt curios ca am multi cunoscuti si chiar prieteni la tv neptun:D

    Poza de cand erai mica….doamne….era prin clasa 4 sau5?
    Doamne cum a trecut vremea…….ce mici si bleguti eram pe atunci…..ce vremuri…..doar la joaca ne statea mintea pe atunci nu aveam nici o treaba cu lucrurile serioase ca acum….ehhhh memories🙂

    Per total concluzia mea dupa ce am citit cele 60 de argumente(de ce 60?) este urmatoarea:
    Te respect pentru tot ce ai realizat se vede ca te-ai straduit din greu si nu ti-a fost usor….dar stiu ca esti o persoana puternca si cu personalitate….te apreciez pentru asta…..felicitarile mele si cele mai bune urari.🙂

    • 😀 pai na, imi place sa fiu;)) Dar dupa ce am terminat de scris si am postat, imi mai veneau in minte o gramada de lucruri… Dar nu mai scriu acum, si asa e destul de lung post-ul😛

    • In leg cu ce ai spus la:’
      10. De ce o poza trebuie sa fie relevanta in sit din astea?..Daca imi place sa pozez, si mai am si poze in cost de baie nu inseamna ca nu sunt familista…si nu sunt cuminte.:)
      13. Nu mai vreau la coafor..Am iesit de multe ori dezamagita din ele;))
      30. :)))
      43-49. Multumesc
      55. Nu ma vad acolo..Nu ma vad asa;))
      56. Un baiat, Manu. Nu am mai vb cu el de ceva timp, nu stiu daca mai lucreaza acolo. A fost o emisiune cu specific…auto.. Greu pt mine:))
      In poza aceea cred ca avem …vreo 9 ani. Mai mult, sigur nu;)) SI MA PREGATEAM DE O SEDINTA FOTO=)) Am pozele de atunci…sunt haioase:))
      MULTUMESC MULT!:*

      • Heliana <<>>, sunt vinovat ca nu am gasit inca bobocelul sa ti-l prind in parul si el minunat ,ca nuanta sa se asorteze cu bikini :” > … ! Sunt impresionat pentru ca sensibiliatea ta sufleteasca, face ca frumusetea clasica cu acea senzualitate candida sa fie …*more shine* vorba cantecului ! Sper sa-ti placa totusi desi ajung mereu tarziu !(parca spuneai ca pe fb nu mai este loc pe lista de prieteni pentru un intarziat asa ca mine? !) <<>> am ales totusi trei imagini … <<>> Iti doresc sa fii voioasa,iubita & alintata mereu nu doar in preajma aniversarilor sa primesti cadouri pe care ti le doresti sa ai acea doza de noroc si mai ales sa ai mereu CURAJUL sa-ti implinesti cele mai tainice vise Lixandra !:***

      • Mulumesc! Cuvintele tale sunt mereu frumoase, calde si incurajatoare. Sper ca, prin postarile mele sa fac si eu ceva bun, asa ca raspunsurile tale.

Lasă un răspuns

