NOU..

Acest post, este un fel de mica scrisoare. Sunt intr-un supermarket, am prins wireless.

1. Din usa in usa

M-am mutat in sfarsit!!! Am gasit un apartament mare si frumos. Am gasit exact ceea ce-mi doream. Avem 3 camere decomandate, si suntem 3 fete. A fost o mare nebunie cautarea lui. Timp de 3 zile nu am mai stiut ce e cu mine. Am vizualizat o gramada de ..apartamente… Ma tem sa le spun asa:)) Unele in zone mai bune, altele in zone mai proaste. Unii proprietari mai in regula, altii mai nebuni.. Am umblat pe strazi, obosita si ..ajungand sa raman fara sperante. Pe data de 1 trebuia sa ma mut! Dupa cat am umblat, am ajuns sa ma mut intr-un apartament pe care nu l-am vazut nici macar in poze. Era ultima varianta. Era scaparea noastra… Si prin surprindere ne-a si placut mult.:)

2. Cu trefaletul

Bineinteles, ca descoperirea lui n-a fost singurul lucru interesant. Am avut noroc ca am nimerit un proprietar ok, si adaptabil la mofturile noastre:)) Adica, a fost de acord sa varuim apartamentul. Eu mi-am facut camera mov. Bineinteles, mov am ajuns si eu, spre seara. A fost prima oara cand am participat la asa ceva.. Am si vopsit o usa… Mai am putin, sa dau cu pensula, si o sa sfarsesc prin a-mi personaliza mai mult camera. Poate odata cu finalizarea acestui punct, voi atasa si cateva poze.

Din pacate nu avem inca internet, dar cand mai plec la cumparaturi il iau pe Mini cu mine si o sa mai intru putin.

In curand, voi reveni, la zi!

14 Răspunsuri to “NOU..”

  1. stiu ca l.ai descoperit curand dar e „trafalet”😛 nu vreau sa fiu rautacios😛

  2. te-am vazut in seara asta, pentru prima data „live”, ca sa spun asa🙂 si … nu-mi venea sa cred cat de frumoasa esti … sper sa mai am vreo data sansa asta

  3. Spor, spor! Mov, inspirata alegere!🙂

  4. Tocmai in seara asta vroiam sa scriu si eu un post despre viitorul meu apartament. :)) Dar de abia am ajuns acasa si sunt prea obosita.

    p.s. Trebuia sa faci poze si inainte de finisare… sa vedem poze „inainte” si „dupa” ;))

    • Pai da, as fi putut sa arat ca sa vedeti cata munca trebuie depusa… Pe langa curatenie (mi-a luat 7 ore sa fac cu prietena mea, in bucatarie, si inca nu am terminat), mai sunt de facut si imbunatatiri.
      Iar la tine e si mai interesant, pentru ca urmeaza o a3a persoana in curand:D

  5. thestranger89 Says:

    1-De cand te-ai stabilit in Bucuresti te tot muti dintrun apartament in altul?😦
    -nu e mai usr sa gasesti un apartament cu chirie intrun ansamblu rezidential, ca sa scapi de mofturile propietarului/propietarei?
    2-flacara violet😀
    Oricum astept poze ca in ultima vreme mi-am bagat coada si in design, asa ca o sa comentez rautacios😀

    Cauta o cafenea cu internet wireless si scrie de acolo😀

    Cine-i mini?😀

    • 1. Da ma mut, dar apuc sa stau acolo macar un an:)) Sper ca de data asta va fi o perioada mai lunga. Nu vreau apartament rezidential. Vreau sa-l fac asa cum imi place. Si am zis de mofturile noastre:)) Nu de ale proprietarului:D
      Pai acum sunt la o cafenea.
      Mini e laptop-ul meu:D

  6. …nu uita de Cv …

Lasă un răspuns

