NU STIATI CA..

Am pus unii barbati in categoria „agenti de vanzari”! Acestia se pricep sa vanda foarte bine! Bineinteles, lucreaza pe baza de comision. Castigul este pe masura efortului lor. Uneori, nu trebuie sa depuna prea mult efort, si nici sa aiba o prea mare putere de convingere. Mai mult, lucreaza doar pentru ei, sau, atunci cand este cazul, in echipa.

Cumparatorii nici nu trebuie sa aiba nume. Nu trebuie sa aiba varsta, adresa, ocupatii. E suficient sa indeplineasca un singur criteriu. Sa fie femei! Femeile.. (o anumita categorie, sau poate marea majoritate – asta inca nu inteleg) cumpara! Cumpara pentru o promisiune.. un zambet, un pahar cu bautura.. sau o masa in oras. Cumpara pentru ca tot sunt impatimite ale shopping-ului. Pentru ca, in final, sa-si dea seama ca tot ele sunt cele care se vand:). Sau nu-si dau seama, dar piata e mare, si trec la altul.  Totusi acum e criza. Poate nu mai ajung nici la masa din oras:))).

Eu nu ii acuz pe acesti agenti de vanzari iscusiti!:) Poate si pentru ca nu m-am vandut vreodata.. Totusi, il devalorific pe cel care nu are pretentii!––> E femeie? E ok! Trebuie sa aiba si el „material”..restul ce mai conteaza?

SA FIE CLAR: Nu ma adresez nimanui in acest post. Nu fac nicio aluzie! Este doar un punct de vedere. Al meu, bineinteles. Am aruncat o privire asa..din avion, si am imortalizato aici!

30 Răspunsuri to “NU STIATI CA..”

  1. …de cand lumea si pamantul au existat si vor exista agentii de vanzari.Atunci knd se naste o cerere, oferta de cele mai multe ori e sora ei geamana. Atatat timp cat clienta, simte necesitatea de a obtine cu orice pret afectiune, romanta, lirism…e normal sa se gaseasca multi ce vor sa comercializeze chestia asta…pretul?, cateva clipe de clocotiri pentru agent, iluzia de magie pentru clienta:))..si crede ma ca, de cele mai multe ori pretul, e de departe mult inferior ”marfii”..dar asta e riscul unui agent, care, daca e un agent ce se respecta, are mereu un stoc infinit si variat de tot ceea ce o clienta are nevoie…sau crede ca are nevoie. Doar o corecta educatie a necesitatilor va putea eradica acest trafic:)..knd ele, clientele, vor invata ca in ele insele exista toate resursele vitale de care au nevoie..nu va mai exista cerere..si atunci tot ce va cauta se va numii incununare!..nu o completare. Va primii…nu va mai cumpara…:)

  2. Dumitrescu Cristian Says:

    scuze k ma bag aiurea…dar citind cele 60 de lucruri….imi dau seama k tu esti persoana….CARE MI-A PROMIS RAFAELLO!!! SI NU MI-A FACUT NICIODATAAAAAAAAAA !!!!!!!!! NICI TU NICI SORTA!!!!!😦 SUNT PROFUND DEZAMAGIT ! MI-ATI DISTRUS COPILARIA😀

  3. Urmaresc blogul tau de ceva vreme. Nu-mi amintesc foarte clar cum l-am gasit, dar mi se pare interesant.

    Referitor la ce ai spus in postul tau, oamenii tranzactioneaza tot timpul. Asa au fost invatati, asa sunt construiti in secolul asta. Sunt dispusi sa vanda orice, au cate un pret pregatit chiar si pentru lucrurile cele mai importante pentru ei, dar nu mai sunt capabili sa cunoasca valoarea lor Asa ca toate au ajuns sa aibe un pret, dar nu mai au valoare.

    Atunci cand totul ajunge sa fie de „vanzare”, nu prea mai gasesti lucruri cu adevarat importante, sau pretioase cu adevarat. Adica, merita sa te straduiesti doar sa obtii un lucru, nu sa-l mai si pastrezi. Viata a ajuns ca un fel de cursa sau ceva de genul.

    Oscar Wilde zicea ca cinicii stiu pretul tuturor lucrurilor, dar nu cunosc valoarea niciunuia. Si incetul cu incetul, cu totii incepem sa devenim cinici.

  4. :)))) Una bucata baiat de vanzare …!!!! detali la nr 0760xxxxxx :)))

  5. thestranger89 Says:

    De data asta sunt de acord cu ER😀 , si eu i-as categorisi altfel, o persoana care nu urmareste o relatie de lunga durata ci un one night stand sa zicem ca ar fi aventurier desi termenul nu mi se pare cel mai potrivit, cat despre cei de care spui tu ca vand/se vand as gasi un alt nume…😀

    • Ce nume?:P Eu gasit doar o cale de exprimare.. Nu am folosit cuvinte cu care sa fiu directa si obiectiva. M-am jucat cu cuvintele. Eram sigura ca postul asta o sa fie citit cu mai multe interpretari, si nu neaparat inteles.

      • thestranger89 Says:

        Stai asa ca postul asta a fost profund, abia acum dupa ce l-am citit de 3 ori si l-am intors pe toate fetele am inteles unde bati(cred😀 ).
        Retrag tot ce am spus mai sus.😀
        Am inteles la ce te referi si ai dreptate desi nu vad un lucru 100% rau in asta, acum depinde si cum se face „vanzarea”.😛

      • PHIUU:)) Ma simt mai bine acum😛 Pai si eu am zis ca nu am nimic cu EI, cei la care ma refer;))

  6. despre ce vorbesti mai exact?!😀

Lasă un răspuns

