Leapsa..

Am primit un premiu. L-am primit de ceva timp, dar nu am putut sa-l onorez pana acum. Trebuie si eu sa continui leapsa, de la   http://ipondycherry.wordpress.com.  N-am inteles prea bine dar s-a creat un fel de lant, pe care eu nu o sa-l rup.  Acestea sunt regulile:

1.Postează blog award-ul pe blogul tău.
2.Dă link-ul persoanei care ţi l-a acordat.
3.Dă mai departe spre 15 bloggeri.
4.Anunţă-i pe aceşti bloggeri că le-ai acordat premiu.

Alte 3 reguli:
– spune de la cine ai primit acest premiu
– înşiră 10 lucruri care îţi plac
Oferă acest lucru altor 10 persoane fă în aşa fel încât să afle.

Eu nu citesc decat prin vreo 4 bloguri. Voi da premiul si regulile mai departe spre:

ER  –  http://erautomotosport.wordpress.com/

http://thestranger89.wordpress.com/

http://roxalia.wordpress.com/

Si acum, sa completez eu:

10 lucruri care imi plac (greu sa ma gandesc la toate acum):

1- Sa iubesc si sa fiu iubita, sa ma pup, sa fiu pupata, sa dorm in batele cuiva…;

2- Sa inot, ziua sau noaptea, in mare;

3- Sa scriu aici, pe blog;

4- Sa dansez, sa pictez, sa cant (dar sa aud doar eu :)) ), sa vorbesc, sa ascult, sa ajut.. ;

5- Sa fac poze, sa calatoresc, sa fac drumetii pe munti;

6- Sa muncesc, sa fiu ocupata;

7- Cartile, filmele, sa discut despre o carte, sa merg la un film;

8- Teatrul, muzica

9- Sa plec intr-o vacanta si sa n-am acoperire la telefon

10- Oamenii inteligenti, optimisti si corecti

Mai sunt multe.. Mai sunt si multe lucruri care nu-mi  plac. Dar nu mai scriu, ca si asa am trisat, si sunt mai mult de 10 acolo:))

19 Răspunsuri to “Leapsa..”

  1. Nu ai mentionat in lista asta si de ce scrii aici pe blog…

  2. thestranger89 Says:

    „Sa iubesc si sa fiu iubita, sa ma pup, sa fiu pupata, sa dorm in batele cuiva.”- Spun multe aceste vorbe, defapt confirma ceva ce am vazut in privirea ta ,fie ea si din poze, vad in ei o nebunie calma, te-ai saturat sa fugi , vrei sa lupti in continuare dar nu vrei sa o faci singura…
    Simti in sufletul tau ca undeva e o persoana si cauti, toata viata cauti si cand ajungi la capatul drumului iti dai seama ca privind in cautarea ta doar inainte spre un ceva abstract nu realizezi ca acea persoana a fost alaturi de tine tot timpul dar tu nu ai observat. Asa suntem noi oamenii toti fugim de ceva, toti fugim spre ceva.
    Stii era o poveste, un el si o ea, el bucatar ea ospatarita, se intalnesc, ea il place.El simte sentimentele ei.Amandoi stiau ce urma. Au facut dragoste si pentru o noapte, pentru o singura noapte au uitat multele lucruri care ii fac pe oameni sa spuna:nu iubesc aceasta persoana, nu imi place aceasta persoana, nu cunosc aceasta persoana. Totul a fost perfect insa ea a inceput sa uite toate lucrurile frumoase si in curand si el va uita de ce a-au indragostit…
    Iata ca desi nu ma gandeam sa iti propun un subiect de dezbatere am sa o fac, sa zicem ca intro seara ai intalni undeva persoana aceea perfecta, ai simti pe loc ca e ACEA persoana, cum ai descrie tu ca femeie ACEA persoana, cum vezi tu acea persoana?

    Acum cu scuzele de rigoare pentru momentul poetic de mai sus😀 , vreau sa votez pentru baia in mare la miezul noptii, insa nu oriunde ci dupa dealul de pe plaja modern sa inoti vara la 12 noaptea in zona aia pustie la acea ora-e un sentiment incredibil de libertate….🙂

    • M-ai lasat fara cuvinteee. Ma regasesc putin in momentul acela poetic….
      Si da…da! Cata dreptate ai despre locul ala de facut baie in mare noaptea!😀
      Mi-e frica sa scriu despre ce ai zis tu acolo. Mi-e frica, dar o voi face…

      • thestranger89 Says:

        Am si eu momentele mele poetice…😀
        De ce iti e teama? Inchide ochii-doar pentru o clipa si imagineazati. Imagineazati o seara deosebita, o seara speciala,o petrecere deosebita,stilata intrun penthouse la etajul 30 ;acea persoana stii sigur ca este acolo si tot ce trebuie sa faci este sa iesi pe terasa si vei vedea acea persoana sprijinita de balustrada cu un pahar de sampanie in mana, uitanduse in noapte spre orasul de dedesubt…Descrie-ne acea persoana speciala…

      • :)daaa…da..asta ar trebui sa fac!

    • :))) da tare locul ala si e la fel de drautz cand esti cu cineva :)) credeam ca stiu doar eu de el

  3. multumesc, dar cum imi revendic premiul?🙂 cu blog awardu nu prea am inteles😛

Lasă un răspuns

