PE INTELESUL MEU, INCA O DATA ! :)

Nu exista prieteni adevarati.:) Ma gandeam de mult ca e asa, insa nu am stiut niciodata de ce, si cum e sa crezi asta.

Nu stim sa fim prieteni adevarati. Sunt oameni mai rai, mai buni, mai dispusi sa-i ajute pe altii, sau nu,  mai dispusi sa asculte, sau nu, mai atenti, mai indiferenti, mai ipocriti, mai sinceri, mai lasi, mai curajosi… Dar prieten adevarat nu exista. Aceasta sintagma este echivalenta cu cuvantul „perfectiune”. Nu stim ce inseamna. Perfecti nu vom fi niciodata. Nici nu inteleg de ce folosim termenul asta sau de ce a fost conceput.

Dar nu e o crima, si nici un neajuns. Nu e un motiv de nefericire sau dezamagire. E doar un adevar care trebuie, cu timpul, acceptat!:)

48 Răspunsuri to “PE INTELESUL MEU, INCA O DATA ! :)”

  1. observ cu tristete ca ai inceput, incet, incet sa cresti…ai sa cresti si mai mult..pregateste te!

    • Cred ca pot gasi mai multe interpretari aici….Ma ajuti putin?:)

      • nu te pot ajuta, te pot urmari doar…odata ai scris despre maturitate si acest post, vrei nu vrei, e o extensie al aceluia…ne am construit o lume rea, inaintarea in varsta nu face altceva decat sa dezvaluie acest rau, pregatit cu atata truda si incrancenare de toti cei de fapt ne iubesc… rau pe care privirea de copil nu l poate percepe. Tu, evident, cresti!..din ce in ce mai mult lumea iti va arata fata ei reala, o fata pe care tu, pana acum copil fiind, nu ai avut capacitatea sa o vezi, dar din care insati parte integranta faci. Sunt deacord cu cei de parere ca rautatea acestei lumi nu sta in ..lume, ci in mintea noastra..a fiecaruia in parte, iar aroganta de a crede ca noi suntem unicii ”rai”..mai devreme sau mai tarziu ne vine impotriva.

      • Adevarat. Sunt unele lucruri, sau erau unele lucruri pe care NUU vroiam sa le vad.:) Uneori ne mintim singuri, pentru ca adevarul face rau… Dar uite ca acest adevar, de fapt, prinde bine…si nu scoate in evidenta neaparat un rau….

  2. Hell is other people (J.P. Sartre)

  3. Tu poti fi prietenul cel mai bun pentru cineva. Cateodata chiar simti asta cu tot sinele tau deci in acel moment daca cineva te contrazice tu il renegi! Cred ca adevarul nu este departe de ce ai spus dar formularea corecta ar fi: nu suntem prieteni adevarati pentru totdeuna, viata insasi este o sinusoidala nu ai cum sa fi atat de maleabil dar, candva, undeva pentru cineva tu ai fost perfect, ai fost cel mai adevarat prieten al lui (ei)! O zi frumoasa.

  4. trebuie sa stai mult sa cugetezi pina ati alege adevaratii prieteni,fiecere poate avea doar un prieten…cu care sa-ti creezi viitorul ,sa va amintiti trecutul si sa savurati prezentul.Traim intr-o lume in care timpul nu ne m-ai ajunge, prietenii dispar incet-incet, goana dupa mai mult incepe sa stapaneasca si frumosul se pierde pe zi ce trece. Dar prieteni adevarati exista.🙂

  5. Am scris un aforism candva:

    Prieten

    Duşmanul este cel mai bun prieten, singurul ce vine să te arate cu adevărat. Dacă vrei să afli ceva despre tine, nu te duce la cel apropiat, oricum el nu există, du-te la un şarpe, fă-l să te scuipe cu venin şi aşa o să afli ce se spune despre tine.

  6. pretiosu' :P Says:

    Prietenul adevarat te cunoaste atat de bine ca intelege si cand esti nesimtit….e cel care stie cand sa iasa din peisaj si cand sa revina, care sta acolo cand ai nevoie de el, si nu din dragoste, ci din principiu si din faptul ca stie ca ai face acelasi lucru. Treaba e ca indoiala si tradarea apare mereu din cauza subiectivitatii, noi o luam ca pe o greseala capitala. Asta nu e corect. Pentru o eroare, fie si o rautate, stergem ani, stergem un suflet care ne simte si ne anticipeaza. Toleranta iti deschide ochii…cand esti lovit si accepti asta, incepi sa vezi.
    Oamenii astia nu se cauta….se gasesc, pur si simplu…si raman, asa iti dai seama cine sunt, ca inorogii, nu crezi in ei pana nu ii vezi🙂.
    Sa nu credeti in ei :)! asta inseamna ca abia de acum trebuie sa apara. Si daca nu vor aparea inseamna ca aveti in viata ceva mai pretios.

  7. Poate ca sunt unii oameni care realizeaza treaba asta, dar nu o accepta niciodata cu adevarat.

    Cel putin mie mi se pare ca toata viata invatam ca cei din jur ar putea oricand sa ne dezamageasca. Dar niciodata nu suntem pregatiti pentru momentele in care noi ajungem sa ii dezamagim pe cei din jur.

  8. eu zic sa te mai gandesti…:) prietenii adevarati sunt „prietenii” care.ti sunt prieteni si cand ti.e bine si cand ti.e rau… si pe cei adevarati ii deosebesti de cei „neadevarati” atunci cand esti la greu…
    stiu asta din experienta…😉

    • Corect. Sunt si oameni langa tine care iti sunt alaturi si cand ti-e rau… Dar o prietenie nu consta numai in asta, daca prin alt mod te dezamageste. Asta am si scris. Sunt si oameni buni. Si eu ma consider un om bun. Dar prieten adevarat, din toate punctele de vedere…pentru mine, nu exista.

      • toti avem defecte, toti gresim. N.ai cum sa gasesti „prietenul adevarat perfect”…:)) e suficient, ca atunci cand trebuie, sa fie acolo orice ar fi si il poti numi prieten adevarat…nu stiu ce vrei sa spui cu „prin alt mod te dezamageste”…

      • Pai nu e suficient doar sa fie alaturi de tine la greu…. Poate sa faca asta, dar in alta situatie sa te dezamageasca…. Da, avem prieteni, si tinem la ei, pentru ca ne este imposibil sa nu ne atasam de oameni… Dar prieteni adevarati nu exista.

      • Ba da exista!!! o sa.mi caut cuvintele sa iti expun de asa natura incat sa iti schimbi parerea :))

      • si se pare ca eu sunt singurul de aici care are o parere diferita…eu zic ca prieteni adevarati exista… si zic asta pentru ca aveam mai multi prieteni odata, iar cand au fost pusi la incercare putini au mai ramas, foarte putini, ii numar pe degetele de la o singura mana…
        v.ati gandit vreodata ca daca v.ati face prieteni intro perioada „mai grea” a vietii voastre, aceia s.ar putea sa va fie adevaratii prieteni?

      • Da…e devarat, au ramas! Dar … nu mai pot considera prieten adevarat pe nimeni. Si am atatea motive sa o zic.. In fine:D Nu ma plang, inteleg, si nu judec..

      • dar tu ai putea sa fii prieten adevarat? esti prieten adevarat?🙂

      • Foarte buna intrebare. Mereu am crezut ca pot. Mereu mi-a placut sa fiu…. Inca mai cred… Dar sunt constienta ca si eu gresesc la randul meu, intr-un fel sau altul. Atunci cand am tras concluzia ca nu exista prieteni adevarati…nu m=am separat pe mine de restul lumii, in sensul ca nu i-am judecat pe restul iar pe mine m-am pus pe un piedestal…Nu…sunt constienta si eu de defectele mele.:)

      • si totusi poti fi prieten adevarat😉 iti faci prea multe griji, prietenii adevarati nu.i descoperi imediat…ii descoperi in timp…timpul iti va arata cine ti.e prieten…cu adevarat🙂

      • si mai zic ca, conceptia femeii despre prietenie adevarata e diferita de conceptia barbatului despre prietenie adevarata🙂 vad barbatii mult mai capabili de prietenii adevarate decat ar fi femeile, dar totusi totul difera de la individ/a la individ/a… nu sunt misogin, dar femeile sunt intro competitie continua, sunt invidioase una pe alta…Iar tu Heliana, esti indiviata in primul rand, doar ca primesti mai multa atentie decat altele din partea barbatilor😉 nu te intrebi de ce nu sunt femei fidele blogului tau?! N.ai observat ca mai toti „comentatorii” tai sunt barbati?!🙂 Cum am mai zis…”un blestem” cu care va trebui sa traiesti toata viata :))

      • hmmm…
        Pai mai este un motiv pentru care nu prea am fete pe aici. Nu scriu despre unghii si par:))

      • adica vrei sa spui ca femeile nu sunt capabile de lucruri mai profunde?!🙂

      • :))) NUUU…Ca am si cateva fete care au mai intrat. Dar nu cred ca am scris lucruri interesante pt femei. Bine, asta cred ca e un motiv… Alte motive nu cunosc….

  9. thestranger89 Says:

    Dintotdeauna a existat un lucru spre care toti tindem dar nu il putem atinge si pentru ca trebuia sa poarte un nume i s-a spus perfectiune.
    Eu cand spunem ca lucrurile sunt mai mult gri decat in alb sau negru tu batman batman :)))

  10. exista prieteni adevarati, doar ca prietenii adevarati sunt si ei oameni care au lipsurile lor,ideeile si convingerile lor.oameni care isi aduc in prietenie si problemele personale. care uneori nu pot fi prieteni cu tine,pentru ca ar face mai mult rau.
    un prieten adevarat nu fuge,sta acolo chiar daca vrea sa plece,in speranta ca lucrurile se vor schimba.
    uneori trebuie sa te distantezi putin pentru a putea vedea lucrurile dintr-o alta perspectiva,ca sa poti face o schimbare…

    • Hey! Tu.. Nu esti un nimeni!:) Nu are rost sa transform blogul intr-o pagina de sentimentalisme… Dar, stii ca tin la tine oricum, si voi fi langa tine atunci cand vei avea nevoie. Dar continui sa cred adevarat tot ce am scris in post. Te pup..

Lasă un răspuns

