Sunt plictisită..

-de oamenii care cauta aceleasi lucruri

-de barfe, minciuni si comentarii in plus

-de lumea asta care nu are timp sa mai si zambeasca

-de cei care nu stiu cum sa mai faca sa iasa in evidenta

-de unele lucruri pe care le fac

-de discutiile despre criza

-de aceeasi muzica

-de aceleasi ganduri

-de rabdarea mea de a trai ceva nou

-de multe altele de care v-ati plictisi daca as mai continua…

24 Răspunsuri to “Sunt plictisită..”

  1. Cam sufereai de tine in poza asta;))

  2. Discutiile despre criza ma plictisesc si pe mine. :))

    Referitor la partea cu oamenii care cauta aceleasi lucruri, mi-a venit acum in minte voice-overul lui Shia LeBeouf din Wall Street 2, cand zicea ca definitia nebuniei este sa faci acelasi lucru incontinuu si sa te astepti la un rezultat diferit. :))

    Ah, am terminat romanul ala pentru concurs. L-am si publicat de fapt. Am facut o gramada de chestii in 2 luni. ;;)

    Aici (http://www.facebook.com/pages/Mihai-Cristian/182878531737456#!/notes/mihai-cristian/excerpts-from-la-tiers-du-cylindre/179853798713217 ) am pus niste bucati din el, pana o sa mearga Look Inside! pe Amazon.

    • wow!! Felicitari! Chiar acum o sa incep sa citesc!

    • interesant, foarte interesant. as vrea sa citesc mai mult din la tyers du cylindre🙂 daca.si va reveni look inside poate ne publici un link🙂

      • Din cate am citit dureaza destul de mult pana apare Look Inside! Cel putin pentru astia care asteapta ca el sa apara automat(ca mine). Dureaza pana la 8 saptamani din cate am auzit. Nu stiu daca apare pe amazon.com, in dreapta ceva de genul read first chapter. Si se deschide o fereastra si voila… first chapter. Sau daca ai kindle, poti sa iei o monstra care e fix cat first chapter ala(care e mai mult decat primul capitol).

        Acum astept sa imi aprobe aia de la goodreads.com un concurs prin care dau cadou un exemplar pentru oricine din Romania care se arata interesat.

        Cred ca ma injura acum Heliana ca am amestecat engleza cu romana de le-am zapacit. :))

      • Nu te injur!!!:)) E comment-ul tau, spatiul tau!😀

      • ok…multumesc🙂

  3. da’ tu nu mai scrii nimic? la fel de plictisita ai ramas?🙂

  4. oricum poza e dragutza😛

  5. pai daca tot stii ce te plictiseste, inseamna ca stii si ce sa faci sa nu ramai asa :)) apuca.te de crosetat! :))

Lasă un răspuns

