Despre nimicul cu care am intervenit in ultima perioada…

N-am mai postat nimic pe aici.. Simt ca mi-am tradat imaginatia…Pentru ca nu am mai luat-o in seama.:) Nu stiu in ce stadiu ma aflu acum..Nu stiu unde sunt.. Nu stiu nici sa raspund la cea mai banala intrebare: „Ce faci?”. Imi pun atatea intrebari! Insa, intrebarile, uneori, sunt cele mai bune raspunsuri! Nu pot sa scriu despre altceva, atata timp cat fac parte doar dintr-o scena de lupta cu mine. Si cum as putea sa scriu aici despre mine, atata timp cat as lasa doar un spatiu gol?:) Poate voi reciti acest post peste cateva zile si voi considera ca trebuie neaparat sa-l..sterg. Poate mai scriu putin, si voi considera ca nici nu trebuie sa-l mai postez!:))

Un alt fapt care mi-a taiat tot elanul de a mai posta: Din click in click am ajuns pe blogul unei fete…pe care nu o cunosc. Am citit din curiozitate pentru ca unele titluri pareau interesante. Am gasit acolo fraze si idei intregi copiate de la mine… Mi s-a mai intamplat o data. Nu-mi place, dar n-am decat doua variante: sa ma enervez si sa nu-mi mai las gandurile la indemna oricui:)) sau…sa continui asa si sa trec cu vederea. O sa adopt a doua varianta, dar presimt ca voi avea tendinta sa fiu mai rezervata.

Aici se incheie acest post sec…dar care a umplut putin dintr-un gol…:)

42 Răspunsuri to “Despre nimicul cu care am intervenit in ultima perioada…”

  1. Cichicean Says:

    Ai dreptate in totalitate cu postul „Noi” dar trebuie sa-ti dai seama ca nu toti suntem la fel,nu toti suntem lenesi,nu toti furam si ce e cel mai important in „Noi” se includ si cei de la putere,cei care au adus tara noastra in halul in care se afla acum.Ce nu inteleg multi e faptul ca e nevoie de o schimbare si nu neaparat „jos Basescu”…JOS cu toti cei care sunt cu gandul numai la bani..care nu au nici un Dumnezeu.E timpul sa se schimbe ceva nu in Romania,in toata lumea sau nu o sa mai avem ce sa salvam pentru ca o sa fie prea tarziu.Pup si scrie in continuare ca scrii bine🙂

    • Adevarat! Nu am vrut sa transmit faptul ca toti suntem la fel, poate nu m-am exprimat bine, dar stiu ca nu toata lumea se aseamana. Toti vrem o schimbare, dar au sarit cu aceste cereri cei care il vor pe Basescu jos. Si, nu in ultimul rand, nimeni nu are de unde sa stie daca ar fi altfel cu altcineva la conducere.
      Multumesc!!;;)

  2. Incerci sa pari ceea ce nu esti…..te`ai pus vre`o data in fata oglinzii sa te analizezi si sa recunosti cu sinceritate ceea ce esti cu adevarat? Nu ti`o zic cu rautate….mai gandeste`te la ce ti`am spus

    • 🙂 Nici nu ma gandeam ca o zici cu rautate. Nici nu conteaza cum o zici. Stiu sa ma analizez, si stiu ce sunt. Mai am inca multe de descoperit, recunosc. Nu incerc sa par ceea ce nu sunt. Imi place prea mult ce sunt. Iar daca imi sugerezi ca par altceva sau nu stiu sa ma analizez, cum ai putea tu sa o faci…care nici macar numa cunosti?
      In fine, ideea e ca, nu e necesar sa crezi tu in ceea ce scriu pe aici… Am scris si in descrierea blogului.
      Multumesc:)

  3. hei, din pacate am uitat parola si imi va lua ceva timp ca sa o recuperez, daca o voi mai recupera vreodata… :)) hellooo si tie…ce mai faci?

    • Si eu uitasem parola!:))))) Dar am rezolvat, am schimbat-o…
      Mie mi se facuse dor. Am intrat si am gasit multe comment-uri…..si vreau sa scriuuu, dar voi mai procesa in legatura cu noul subiect….pt ca inspiratia mea lasa de dorit in momentele astea..:P

  4. da, ER?!..eu doar imi omor timpul, sau el pe mine, bagandu ma in seama:))

  5. :)…nu merita atata atentie un plagiat(daca prin asta nu ti vin aduse bagube financiare), tu iti iubesti ideile, e o durere din punct de vedere afectiv, cel mult, e ca si cum ai un copil si altcineva s ar lauda ca e copilul lui:)…si totusi raman la parerea ca tu trebuie sa te simti mandra, daca asta se verifica:)..cat despre admiratori:), fa ti un alt blog…nu ti pune imaginea, fa l in total anonimat din punct de vedere al imaginii si atunci ai sa ai o mult mai reala evaluare a impartasitii gandurilor, ideilor si framantarilor tale :)…

    • :)multumesc!
      Iar in legatura cu ce ai zis ultima oara, nu voi face asta.
      1. Nu o sa-mi fac alt blog..din motivul asta..
      2. Sa nu-mi pun imaginea? Adica sa ascund o parte din mine? Ce ar insemna asta?…Asa sunt eu, iar aici am incercat sa arat nici mai mult…nici mai putin, am aratat lucrurile exact asa cum sunt, cu limitele de rigoare.:)

      • o parte DIN tine?!🙂..wow, daca imaginea nostra ne ar reprezenta, esti deacord cu mine, in asentimentul celor spuse in alte ocazii…ca oamenii, in marea lor majoritate ar arata ca dracu’ :)), nu draga mea..imaginea nu face parte DIN noi, imaginea ne face doar vizibili..ceea ce suntem e cu totul altceva!, hai sa luam exemplul mariei de calcutta, daca imaginea ar fi reprezentat o ar fi trebuit sa fie miss univers ani la rand…dalai lama ar trebui sa fie enorm, infinit mai aratos ca brad pitt, sau altii:)….imaginea nu ne reprezinta…imaginea e inselatoare, doar naivii cred ca frumusetea e egal desavarsire interioara, sau uratenia fizica e egala cu cea interioara🙂..de aceea ti am sugerat sa scrii in anonimat, doar atunci, repet, ai avea o reala idee despre multitudinea fanilor devotati tie(imaginii tale), sau tie(ideilor ca mod de expunere si originalitate), ”pana la moarte””:)

      • :)Nu sunt de acord cu tine. Si aspectul meu fizic e o parte din mine! Si as fi zis asta oricum ar fi fost el… Daca nu ne reprezenta, si nu era important, poate am fi fost toti exact la fel…niste copii…!:) Eu sunt o persoana care tine la imaginea ei, atat cea interioara…cat si cea exterioara! Sunt doua lucruri care se completeaza. Bineinteles, creierul e cel mai important, dar uite ca el ma face sa ii fac loc si infatisarii mele …
        Nu am fani.:) Cred ca e destul de vizibil cine intra aici si chiar citeste ce scriu… Iar eu scriu….si nu dau importanta si partii superficiale care ma urmareste.
        Este doar punctul meu de vedere..:)

      • maria de calcutta, ghandi…. :)))) de obicei ai ceva impotriva „fanilor pana la moarte” cand te simti amenintati de ei…

    • eu am inteles ce.a vrut sa spuna tibs si sunt in mare parte de acord cu ce sustine el. dar, totusi, cred ca ideea referitoare la a.ti face un blog nou e un pic exagerata, la fel si comparatia dintre blog si un copil (nu cred ca poti face comparatie intre un copil si o bucata de spatiu virtual).
      intr.adevar daca n.ar exista poze sau indicii despre cum arata heliana21 fizic cu siguranta n.ar mai fi acelasi trafic si acelasi „interes”, dar cum spunea si heliana, asta e ea, n.a aratat nici mai mult nici mai putin.
      Eu „ii sunt fidel” pt ca imi place mentalitatea ei si faptul ca e constienta de toate atuurile ei. Atat timp cat face „deosebirile” n.are niciun motiv pt care sa se „impiedice”…

      • Eu cred ca o persoana este mult mai mult decat un creier sau o minte sau niste cuvinte. Sau un blog. Sau o imagine. O persoana e chiar mai mult decat toate astea adunate. Si da, imaginea conteaza. Si da, este o parte din noi. Cat de mult, in ce conditii sau mai stiu eu ce, astea raman a fii stabilite de fiecare in parte.

        Eu intru pe blogul asta pentru ce se scrie in el. Pentru ca de aia e blog. Ce facem? Ne uitam la poze? Mi se pare aiurea, dar in fine.

        Si nu cred ca un blog anonim este ceva bun. Care e scopul unui blog, daca nu acela de a-ti face cunoscute gandurile? De arata unui anumit numar de persoane cum esti, ce gandesti, ce-ti place si toate cele. Unor necunoscuti. Oricui ar putea sa ajunga pe blogul tau. Daca tu ascunzi cine esti, care mai este rostul unui blog?

      • Asta incercam si eu sa spun…:)

      • evident ca e exagerata !🙂..pentru restul, e doar o ”figura de stil ”pentru a sublinia latura afectiva a framantarilor:)…in rest, esti impecabil!..complimente pentru ghilimele(toate)🙂

      • deci, tibs, incercam si noi sa iesim din turma?! :)))

      • ma analizezi?! :))

    • :))

      Eu vreau sa stiu care era chestia aia de care trebuia sa ma prind acum 2 seri. Se pare ca Heliana a uitat sa-mi spuna. :))

      Ah si mi-au aprobat book giveaway-ul pe goodreads. Inscrieti-va. Carte moca!

      Uite asa schimb si subiectul, imi fac si reclam, iar ma injura Heliana. Toate bune si frumoase.

      • Nu te injur! Vrei sa scri ceva si sa postez la mine?;;)

      • Vreau sa-mi zici care e faza aia cu „nu ai inteles?” de pe facebook. :))

        Daca stau sa ma gandesc bine. Da, ai putea sa pui un link catre book giveaway-ul de pe goodreads. ;;)

      • Explicatie: Eugen Ionesco, nu a avut succes in Romania….si a fost scriitor de limbă franceză originar din partea noastra..:D . Il chema de fapt Eugen Ionescu😛
        Da-mi link ;;)

      • Ah… credeam ca e vreo poanta pe care n-am inteles-o.

        http://www.goodreads.com/giveaway/show/7699-la-tiers-du-cylindre – uite link-ul. Nu stiu daca o sa mearga fara sa ai cont pe goodreads. Oricum trebuie sa iti faci cont ca sa participi, deci… in fine. :))

        Si te mai intrebasem si daca ai citit vreo carte de Cela, ca vazusem ca ti-a placut citatul ala. :))

      • Nu am citit nimic, nimic!:P Dar cu un asemenea citat m-a impresionat, si o sa caut ceva scris de el!:P
        Acum zi-mi, unde vrei sa pun link-ul? Il pun acolo langa celelalte site-uri pe care le mai urmaresc?

      • E tatic Cela. Chiar e tare de tot. Cel mai cunoscut roman al lui, Stupul, are vreo 300 si ceva de personaje. Mai are un roman, Cristos versus Arizona, scris dintr-o singura fraza. Un roman de 300 de pagini scris dintr-o singura fraza. :))

        Link-ul poti sa-l pui unde vrei tu. Poti sa faci un post nou sau cum vrei. E blogul tau.

      • Ma simt vinovataaaaa…… Nu mi-am mai vizitat blogul…

  6. Stii in cinematografie se stie ca un film e cel mai bun si cel mai cunoscut prin faptul ca este copiat de alte filme.
    La fel si in cazul tau.🙂
    Cheer up, spune-i tipei aleia catea cuvinte de bine :))) apoi continua sa scrii pe blog😀
    In principiu de gandaci nu te impiedici ci ii strivesti😉

  7. EU STAU PE HELIANA21.WORDPRESS.COM PANA LA MOARTE!!! :))))) asa ca nu.ti mai face griji in privinta plagiatoarelor!😀
    mai bine ai scrie ceva despre ele😉

  8. Da, dar am avut alta prima reactie… N-am fost niciodata de acord cu plagiatul. Eu nu pot sa reproduc sau sa copiez un citat fara sa nu pun si un titlu acolo, sau un autor ;)) Oricum, voi continua sa scriu😛

  9. Hey, nu cred ca ar trebui sa fii suparata pe acest lucru. Citeam in alt post al tau ca un om intr-o viata influenteaza alte persoane. Zambeste,🙂 ai influentat-o si poate fata aia se defineste cu tine…

  10. Alexandru Says:

    Nu te supara pentru ca alti iti copiaza ideile.. cine citeste isi da seama cand citeste un blog scris de autor si cand citeste un blog copiat.. si daca nu isi da seama citeste ceva fals…
    Cu acest blog iti faci cunoscute ideile mai multor oameni. Eu te incurajez si iti urez succes sa mai scri posturi noi.

  11. Priveste partea buna a lucrurilor: inseamna ca fetei aleia i-a placut ceea ce scrii tu aici, din moment ce a copiat fraze intregi din ce ai scris tu.

    Si nu cred ca asta ar trebui sa te descurajeze.

Lasă un răspuns

