NOI.

Eu nu vreau ca Basescu sa fie dat jos! (Comentariile la acest post vor fi blocate! ) Am tinut doar sa-mi spun SI EU parerea. Majoritatea oamenilor sunt prost informati… sau motivati.:) Daca vrei sa schimbi ceva in tara asta…schimba-te mai intai tu! Ne consideram noi oameni drepti…cu dreptul de a vota, dar nu putem trece nici macar de examenul de bac!:)
Intotdeauna dam vina pe cei de la conducere, si suntem rareori multumiti! Intotdeauna dam vina pe AN! De revelion ne dorim ca anul urmator sa fie mai bun… Ca si cum anul anterior ne-a adus noua ghinioane, ne-a impiedicat sa muncim, sa iubim, sa fim fericiti…
Dam vina pe zodii-din cauza lor suntem slabi!
Dam vina pe cei de langa noi!
Dam vina pe cei care ne-au crescut..
Dam vina pe cei care ne invata!
Dam vina pe circumstante!
Ce simplu este sa gasim un vinovat pentru tot ceea ce ni se intampla. Pentru tot ceea ce nu facem! Pentru ca nu avem curaj.. Pentru ca ne lipseste vointa!
Iar vointa..(dupa modul meu de a o defini) nu se rezuma la a iesi in strada ca un teribilist… Intr-adevar, multi dintre cei care procedeaza asa probabil sunt si platiti pentru asta..
EU, nu sunt dezamagita de guvern! Eu sunt dezamagita de oamenii pe care ii conduce!:)

Comentariile sunt închise.

