Mici impresii..

Luand in considerare ca am neglijat aceasta pagina si ca am facut schimbari majore in viata mea m-am hotarat azi sa adaug o mica scriere despre mediul meu inconjurator, care s-a schimbat radical.

Sunt in Anglia de 8 luni de zile. Acum un an nu as fi vazut sub nicio forma plecarea mea din tara. Asa cum am spus in nenumarate randuri imi placea sa fiu optimista si sa-mi spun ca inca mai am ce sa fac in Romania. Dar totul s-a schimbat. Am plecat din tara pt a munci ( a face mai multi bani), si a studia, in paralel. Ma saturasem sa muncesc fara a fi rasplatita pe masura. Majoritatea angajatilor romani nu numai ca nu castiga suficient pt a-si asigura un trai decent, dar nici macar nu sunt respectati la locul de munca. S-au trezit foarte multi manageri peste noapte, fara sa aiba un minim de cunostinte despre aceasta meserie (despre acest subiect mi-ar placea sa discut mai pe larg cu alta ocazie, in cazul in care vi s-ar parea interesant de dezbatut).

Asadar, m-am hotarat sa plec din tara. Eu nu sunt in stare sa fac nici compromisuri pt diverse promisiuni, dar nici sa-mi sacrific sanatatea fizica sau psihica pentru….nimic. Sa nu va imaginati ca aici mi-a fost usor… (nu voi intra in detalii, deoarece, daca as face-o, ar trebui sa discut despre mai multe lucruri). Nu m-am nascut intr-o “mare de puf roz”. Nu vreau sa traiesc ca un om comod cu putine asteptari. Mie-mi place sa-mi permit orice-mi doresc. N-o sa iau lucrurile de pomana…n-o sa fur…n-o sa omor :))). Important este sa nu-ti fie niciodata rusine sa muncesti! Iar aici, daca esti perseverent si iti place munca vei ajunge la implinirile financiare si profesionale pe care ti le doresti!

Cred ca am repetat in nenumarate randuri si faptul ca am invatat cu timpul sa pun lucrurile mai importante inaintea fericirilor de scurta durata. De mult nu mai este important pt mine sa-mi plimb fusta printr-un club, desi mi-e dor de distractiile din Romania si voi profita de asta cand voi ajunge acolo. Aici cred ca am iesit in club de vreo 4-5 ori, in tot acest timp. Aviz celor care spun ca noi, romanii nu stim ce inseamna distractia de club, veniti aici, sa vedeti fetele bete si desculte in strada la doar ora 01:00 dimineata. Veniti sa vedeti ca pt unii vestimentatia de club inseamna costumul lui Robin Hood sau Zana Maseluta. Veniti sa vedeti ca exista putine cluburi, majoritatea sunt discoteci. Sunt si cateva locatii mai dragute….dar pt mine nu se vor compara niciodata cu ceea ce avem in Romania. Si multe din acele fete/copile aproape in coma alcoolica sunt deja mame – neglijente (atat fata de ele cat si fata de copiii lor, de pe urma carora primesc multe beneficii de la guvern).

Desi, de multe ori cand te plimbi pe strazi te gandesti daca esti in Marea Britanie sau in India (datorita numarului mare de reprezentanti ai acestei natii), oamenii sunt civilizati. (dar ideea asta cred ca o au chiar si cei care nu au parasit vreodata tara).

Inainte sa-mi inchei ideea in legatura cu scurtul meu rezumat despre Anglia, voi mai adauga ceva: simt ca vremea de aici ma oboseste psihic!!! Nu cred ca am vazut in viata mea mai multe ploi decat am vazut anul acesta aici, sau mai putin soare……. Insa, faptul ca orice om de pe strada iti zambeste, si lipsa vizibila de stres, a lor, mai coloreaza putin conditiile meteorologice!🙂

Referitor la situatia politica actuala a tarii noastre … Ceea ce se intampla este o rusine.. Suntem si am fost intotdeauna doar martorii teatrului politic. Mi-am exprimat acest punct de vedere in post-ul de mai jos.

Voi face o paranteza si voi spune ca simt faptul ca am scris foarte rar aici. De la primul cuvant al acestui post, pana acum, am sters si am rescris de mai multe ori… Inainte nu se intampla acest lucru.

Si voi incheia….prin a spune……….ca de abia astept sa ajung ACASA!!!!!

12 Răspunsuri to “Mici impresii..”

  1. Mici impresii? De ce nu mari impresii? :)) bine ai revenit…ce mai faci tu?

  2. Pacat. Stii ca eram fanul tau numarul unu.

    Da, ar fi interesant si invers. Asa te-as intreba si pe tine. Romani care au plecat in afara si printul Charles care vine din ce in ce mai des aici.

    Mai am un prieten, pictor, scotian. Acum sta in Tomis 3. Super tare omul. Si daca il auzi cum vorbeste despre Romania, despre Constanta, cum il inspira locurile, oamenii. Fantastic. Cred ca ar face pe oricine sa iubeasca tara asta, macar putin asa.

    Pana la urma, mi se pare ca lumea asta e indeajuns de mare cat sa gasim ceea ce cautam, ceea ce ne lipseste ca sa fim fericiti.

    Astept urmatorul tau post. Doar sper sa nu apara tocmai la anul.

    • Pai nu ma refeream la mine. Inca nu stiu daca parerile mele sunt atat de bine conturate, si daca am capatat suficiente experiente aici, dar eu sper ca urmeaza.
      Da, cu siguranta toti putem gasi ceea ce ne face fericiti, chiar daca e langa noi sau la mii de km distanta.😛

  3. You are missing all the fun here :))))
    Acum serios, esti o tipa puternica sunt sigur ca ai sa reusesti. Multa bafta >:D<

  4. Si eu m-am mutat pe internet. Sau ceva de genul. Mai am putin si o sa-mi bag un port USB in ceafa. Dar e fain, caterinca, alea, alea, si cateodata scriu. Cateodata scriu ceva misto si fac si bani.

    Da, betii mari in Anglia. Am o gramada de prieteni acolo, mai ales prin Coventry si Birmingham.

    Chiar ma gandeam ca nu mai dai niciun semn de viata, nimic.

    Azi ma gandeam la o chestie. Romania, cred, este singura tara din lume pe care locuitorii ei nu ar parasi-o niciodata daca ar avea indeajuns de multi bani. Poate si de aceea cei mai multi, oricat de mult succes are avea, tot in Romania se intorc.

    Dar cum am zis, ideea e sa faci indeajuns de multi bani incat sa nu te afecteze magariile pe care le fac astia. Mai ales ce se intampla in ultima perioada…. nu stiu daca ai vazut partea aia in care, mai mult sau mai putin, Basescu a zis ca el controleza Justitia. Foarte tare. Bine, a fost voalat asa, dar…

    Eu as pleca in America. Am oferta sa lucrez ca spalator de vase intr-un dinner in timp ce scriu scenariul meu pentru un Thriller SF.

    Adevarul e ca ce fac eu, pot sa fac si de pe Statia Spatiala. Am nevoie de un calculator si de net. Poate cand o sa fac destui bani, o sa plec si pe afara – sa vad care e diferenta, care sunt asemanarile.

    Chiar vorbeam cu o prietena de-a mea din Anglia acum cateva luni despre locatiile noastre preferate. Unde am vrea sa plecam, ce am vrea sa vedem. Si i-am zis ca oricat de mult as castiga, orice as face, mereu m-as intoarce in Romania. In fiecare vara.

    • Ar fi extraordinar sa poti pleca! Si, orice ai munci acolo tot iti asigura un pat si o masa cel putin! Intr-adevar sunt multi romani in Birmingham si in Coventry. Eu sunt in B, si sora-mea in C.
      Bine zici cu „Romania, cred, este singura tara din lume pe care locuitorii ei nu ar parasi-o niciodata daca ar avea indeajuns de multi bani.” Si sa stii ca multi straini care ne-au vizitat tara au ramas impresionati.
      Pana una alta…daca nu pleci, mai poti face excursii pe net.:)) (vad ca blog-ul tau nu mai are continutul in Lb. Romana)

      • Da. Primesc si eu o gramada de mail-uri de la oameni. Unii au venit pentru doua saptamani si au ramas 11 ani jumate. Chestii de-astea. Chiar ma gandeam sa fac asa, ca niste interviuri, cu strainii, si sa o scot ca un fel de carte.

        Daca mai era Udrea la Turism poate imi punea si mie o frunza pe coperta. Romania, land of choice.

        Da, o ard pe Google Street View. Uite o faza tare care mi s-a intamplat. Am stat vreo 6 luni super intensiv, scriam, chestii nebunii. Si puneam pe un site, sa primesc commenturi, sa vad cum merge, ce merge, ce nu merge.

        Si scriu o chestie cu unu’ care se plimba prin New York, intra intr-un bar, unde canta o gagica, ma rog. Si ca sa scriu treaba asta (tinand cont ca cel mai departe in ultimii 5 ani am ajuns la Sulina) am folosit Google Street View. Si m-am plimbat cateva ore prin New York. Ma uitam in stanga, in dreapta.

        Si dupa aia am scris capitolul ala.

        Nu-ti zic ca am primit comentarii de-alea cu, „se vede ca ai stat ceva timp in New York.” Si altele asemanatoare, multe de la locuitori ai New Yorkului.

        Pana la urma cea mai tare descriere literara a New York-ului a facut-o Kafka in „Amerika” dupa o carte postala alb-negru.

        Da, scriu in engleza. Ma rog, si atunci cand postai pe blog, tot in engleza scriam. Tin minte ca te-ai si luat de mine pe pagina mea de facebook pentru treaba asta.

        O sa-mi lansez o nuvela acum la sfarsitul lunii. Chestii, nebunii. Am o gramada de idei/proiecte.

      • Pai nu numai ca am ramas in urma…dar am si uitat anumite lucruri deoarece m-am cam despreins de blog.
        Ar fi interesanta o astfel de carte, dar ar fi interesant si invers…cu povesti ale romanilor care au plecat.🙂 Daca te hotarasti sa faci asa ceva, te pot ajuta putin. (cu impresiile strainilor).
        Eu te incurajez sa pleci in America.:)

Lasă un răspuns

