La Multi Ani !?!

Sincera sa fiu, intotdeauna am simtit mai mult, si m-am bucurat mai mult de sarbatorirea Craciunului, de participarea la o petrecere speciala…etc, decat de 1 Decembrie. Stiu ce semnifica aceasta data…insa, daca ma apuc sa urez tuturor „La Multi Ani”..inseamna ca sunt „mai mult roman”? Daca ma apuc sa pun statusuri pe facebook si poze specifice ma vor face sa par o patrioata adevarata? Nu am nimic impotriva celor care o fac…insa pe mine nu ma motiveaza nimic sa arat un steag si sa sarbatoresc ceva. Poate nu mi-am dezvoltat prea bine anumite simturi :))… Poate ar trebui sa schimb ceva din punctul asta de vedere, insa eu nu SIMT aceasta sarbatoare. Si acum, nu din dorinta de a fi Gica-Contra, dar … mai bine am sarbatori asta atunci cand intr-adevar lumea o sa duca o viata mai buna acolo.

In orice caz, fie ziua ei, sau nu, mi-e dor de ROMANIA ! Mi-e dor de tot ce inseamna ea. Si de data aceasta nu vorbesc despre sentimentele fata de cei apropiati. Sunt mandra ca acolo m-am nascut, chiar daca vremurile de la noi din tara sunt aspre cu multa lume, si au fost aspre si cu mine.

*Si nu, la sfarsitul acestui post nu voi pune o poza in rosu, galben si albastru.

15 Răspunsuri to “La Multi Ani !?!”

  1. si daca ai fi cu tricoloru’ in mana de 1 decembrie chiar ai fi ipocrita…;)

  2. pai ieri, cand pierdeam timpu in trafic chiar am zis unui prieten, „uite, lumea moare de foame si noi organizam festivitati de 1 decembrie, mai bine da fiecaruia cate o paine” :))

  3. ce.ai vrut sa spui?😛

Lasă un răspuns

